Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Etický kodex jako nástroj profesionálního poskytování služeb mystery shoppingu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507738" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507738 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Ethics Code as a professional services instrument of mystery shopping

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Mystery shopping is a research method that is based of the principle of so-called secret shopping. During the research there is observed the sellers? behaviour and also the time spent waiting, comprehensibility, form and the realization of the offer, interior, atmosphere, visage and the neatness of seller and other features which can influence the success of selling process. Within the first part of our paper is characterized the definition of mystery shopping, mystery shopping process and individual stages of realization of mystery shopping. Separate chapter presented advantages and disadvantages and limitations of mystery. The second part underlines meaning of ethics code as a professional services instrument of mystery shopping.

  • Název v anglickém jazyce

    Ethics Code as a professional services instrument of mystery shopping

  • Popis výsledku anglicky

    Mystery shopping is a research method that is based of the principle of so-called secret shopping. During the research there is observed the sellers? behaviour and also the time spent waiting, comprehensibility, form and the realization of the offer, interior, atmosphere, visage and the neatness of seller and other features which can influence the success of selling process. Within the first part of our paper is characterized the definition of mystery shopping, mystery shopping process and individual stages of realization of mystery shopping. Separate chapter presented advantages and disadvantages and limitations of mystery. The second part underlines meaning of ethics code as a professional services instrument of mystery shopping.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky

  • ISBN

    978-80-7318-663-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    10. 4. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku