MYSTERY SHOPPING AKO NÁSTROJ ZVÝŠENIA EFEKTIVITY PODNIKU CESTOVNÉHO RUCHU
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F21%3AA0000915" target="_blank" >RIV/47813059:19240/21:A0000915 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
MYSTERY SHOPPING AKO NÁSTROJ ZVÝŠENIA EFEKTIVITY PODNIKU CESTOVNÉHO RUCHU
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o mystery shoppingu jako nástroji, vedoucímu ke zvýšení kvality služeb podniku cestovního ruchu. Cílem příspěvku je popsat metodiku sběru dat prostřednictvím mystery shoppingu a aplikovat zjištěné skutečnosti v managementu a provozu podniku cestovního ruchu. Článek vychází z vlastního výzkumu, účelem kterého bylo analyzovat vývoj kvality poskytovaného servisu ve vybraném podniku cestovního ruchu a vytvořit tak předpoklady pro zlepšení managementu služeb a tím i kvality podniku. Pro analýzu kvality služeb byla použita metoda mystery shopping ve více fázích v letech 2014 až 2019. Výsledky výzkumu byly aplikovány přímo v provozech hotelu, přičemž během jednoho roku byla zaznamenána zlepšení jeho jednotlivých provozů.
Název v anglickém jazyce
Mystery shopping as a tool to ecrease the efficiency of tourism enterprise
Popis výsledku anglicky
The article deals with mystery shopping as a tool leading to an increase in the quality of tourism business services. The aim of the paper is to describe the methodology of data collection through mystery shopping and to apply the estabilished facts in the management and operation of a tourism company. The article is based on own research. The main purpose of the research was to analyze the development of the quality of the service provided in the selected tourism company and thus create the preconditions for the improvement of service management and thus the quality of the company. The Mystery shopping method was used for the analysis of the quality of services in several phases in the years 2014 to 2019. The results of the research were applied directly in the hotel's operations, while within one year improvements in its individual operations were recorded
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Turizmus a jeho vývoj v storočnici Československa
ISBN
9788081433009
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
51-56
Název nakladatele
Michaela Harničárová
Místo vydání
Prešov, SR
Místo konání akce
Prešov
Datum konání akce
1. 1. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—