Komunikace historického města v moderní době v oblasti cestovního ruchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F16%3A43930615" target="_blank" >RIV/49777513:23510/16:43930615 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikace historického města v moderní době v oblasti cestovního ruchu
Popis výsledku v původním jazyce
Komunikace provází lidstvo od počátků jeho existence. Způsoby komunikace se vyvíjejí, zdokonalují. Města, která jsou zároveň destinacemi cestovního ruchu, musí volit takové způsoby komunikace, kterými co nejlépe osloví, a také získají své návštěvníky. Příspěvek se zabývá problematikou marketingové komunikace vybraných subjektů cestovního ruchu ve městě Chebu. Na základě terénního experimentu, dotazníkového šetření a mystery shoppingu odhaluje problémy v komunikaci a tvorbě image města. Město má kulturně-historický potenciál, který dle výsledků, vnímají i respondenti. Z výsledků experimentu a mystery shoppingu je zřejmé, že kvalita a kvantita poskytovaných informací není odpovídající současným potřebám účastníků cestovního ruchu. Poskytování informací v jazykových mutacích a moderními formami patří ke slabým stránkám komunikace historického města Cheb.
Název v anglickém jazyce
Communication of a historical town in modern times in tourism
Popis výsledku anglicky
Communication leads the mankind from the beginning of its existence. Communication is evolving, improving. Towns which are also tourism destinations have to choose those ways of communication that best address and attract visitors. This paper focuses on marketing communication of selected tourism operators in Cheb. On the basis of field experiments, questionnaires and mystery shopping, the paper reveals problems in communication and in the formation of the town's image. According to the results, the town has a cultural and historical potential, as is perceived by the respondents. The results of the experiment and mystery shopping show that the quality and quantity of provided information are not adequate to the current needs of tourists. Mainly providing information in other languages and by modern forms of communication are the weaknesses of communication of a historical town.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy cestovního ruchu "Místní bohatství a cestovní ruch" Recenzovaný sborník z mezinárodní konference
ISBN
978-80-88064-21-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
147-157
Název nakladatele
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Místo vydání
Jihlava
Místo konání akce
Jihlava
Datum konání akce
24. 2. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—