Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ekonomické ukazatele cestovního ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508348" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508348 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Ekonomické ukazatele cestovního ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cestovní ruch se stal významným společenským, kulturním i ekonomickým jevem zejména druhé poloviny 20. století. Mezinárodní cestovní ruch se začal hromadně rozvíjet po 2. světové válce. Cestovní ruch je odvětví služeb, které se u nás stále rozvíjí. V rámci strategických dokumentů České republiky pro období 2007-2013 bude tento sektor podporován zejména z privátních zdrojů. Jeho doposud nevyžitý potenciál bude zdrojem konkurenceschopnosti, zaměstnanosti a hospodářského růstu. Jak se tento sektor měří? Ajak si na tom stojíme v rámci Evropské Unie? Je dostatek ukazatelů k měření tohoto odvětví hospodářství? Na tyto otázky odpovídá tento článek.

  • Název v anglickém jazyce

    Economics Indicators of Tourism

  • Popis výsledku anglicky

    The tourist trade belongs to the service sector, which is in our country still developing area. There will be big potential in the future as resource of competitiveness, employment and economic grouwth. The paper talks about indicators in tourist trade in the Czech Republic. The is a current situation overview and comparison with other EU countries.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Management a marketing sportu a cestovního ruchu

  • ISBN

    978-80-7043-801-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    26. 5. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku