Advertising and New Media
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508365" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508365 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Advertising and New Media
Popis výsledku v původním jazyce
This paper considers how developments in the co-adaptation of advertising and new media might be theoretically framed. At first author explains the essence of the New Media and incloses it in the face of "Old" Media of mass communication. Also characterizes their present position. Further he gives his attention to digitizing TV process. Author detects advertising potential of the old-new Medium.
Název v anglickém jazyce
Advertising and New Media
Popis výsledku anglicky
This paper considers how developments in the co-adaptation of advertising and new media might be theoretically framed. At first author explains the essence of the New Media and incloses it in the face of "Old" Media of mass communication. Also characterizes their present position. Further he gives his attention to digitizing TV process. Author detects advertising potential of the old-new Medium.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Recenzované CD příspěvků z Mezinárodní konference (KO)MÉDIA 2009
ISBN
978-80-7318-903-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Tomáš Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
21. 10. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—