Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Advertising and New Media

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508365" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508365 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Advertising and New Media

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper considers how developments in the co-adaptation of advertising and new media might be theoretically framed. At first author explains the essence of the New Media and incloses it in the face of "Old" Media of mass communication. Also characterizes their present position. Further he gives his attention to digitizing TV process. Author detects advertising potential of the old-new Medium.

  • Název v anglickém jazyce

    Advertising and New Media

  • Popis výsledku anglicky

    This paper considers how developments in the co-adaptation of advertising and new media might be theoretically framed. At first author explains the essence of the New Media and incloses it in the face of "Old" Media of mass communication. Also characterizes their present position. Further he gives his attention to digitizing TV process. Author detects advertising potential of the old-new Medium.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recenzované CD příspěvků z Mezinárodní konference (KO)MÉDIA 2009

  • ISBN

    978-80-7318-903-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáš Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    21. 10. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku