Knížka o reklamě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F08%3AA0900RBD" target="_blank" >RIV/61988987:17250/08:A0900RBD - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Knížka o reklamě
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha pojednává o základních pojmech komunikace obecně, o masové komunikaci a jejích médiích od prvopočátku po současnost a především o marketingové komunikaci a marketingovém komunikačním mixu. Následující část je zaměřena na reklamu jako základní propagační aktivitu marketingového komunikačního mixu a její cíle globální i etapové.
Název v anglickém jazyce
Book on Commercials
Popis výsledku anglicky
The author analyses and specifies the key terminology used in this monograph. The central terms are communication and mass communication. The text offers also various mass media classifications. Then the author specifies the term marketing communication.Next chapters deal with the theory of the most aggressive part of the mix - advertising discourse. Here, the author defines its content and extent, specifies its goals (global and partial), its various forms, and advertising media. The substantial partof the book is dedicated to the language and style of the Czech advertisements.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7368-533-1
Počet stran knihy
198
Název nakladatele
Ostravská univerzita v Ostravě, Filozofická fakulta
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS knihy
—