Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Knížka o reklamě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F08%3AA0900RBD" target="_blank" >RIV/61988987:17250/08:A0900RBD - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Knížka o reklamě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha pojednává o základních pojmech komunikace obecně, o masové komunikaci a jejích médiích od prvopočátku po současnost a především o marketingové komunikaci a marketingovém komunikačním mixu. Následující část je zaměřena na reklamu jako základní propagační aktivitu marketingového komunikačního mixu a její cíle globální i etapové.

  • Název v anglickém jazyce

    Book on Commercials

  • Popis výsledku anglicky

    The author analyses and specifies the key terminology used in this monograph. The central terms are communication and mass communication. The text offers also various mass media classifications. Then the author specifies the term marketing communication.Next chapters deal with the theory of the most aggressive part of the mix - advertising discourse. Here, the author defines its content and extent, specifies its goals (global and partial), its various forms, and advertising media. The substantial partof the book is dedicated to the language and style of the Czech advertisements.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7368-533-1

  • Počet stran knihy

    198

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě, Filozofická fakulta

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS knihy