Od informace k reklamě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F07%3A00000092" target="_blank" >RIV/61988987:17250/07:00000092 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61988987:17250/07:00000100 RIV/61988987:17250/07:00000103 RIV/61988987:17250/07:00000105 RIV/61988987:17250/07:00000108 a 3 dalších
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Od informace k reklamě
Popis výsledku v původním jazyce
Pojednání o termínech masová komunikace, média, o teoriích o vlivu médií, modelech masové komunikace, o marketingové komunikaci a reklamě a symbióze žurnalistického a reklamního diskurzu.
Název v anglickém jazyce
From information to advertisement
Popis výsledku anglicky
The treatise on mass communication, the media, theories of the media influence, models of mass communiation, marketing communication and advertising, and symbiosis of journalistic and advertising discourses.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA405%2F04%2F1034" target="_blank" >GA405/04/1034: Manipulace a persvaze v žurnalistickém a reklamním diskursu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Od informace k reklamě
ISBN
978-80-7368-265-1
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
11-28
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
FF OU
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS kapitoly
—