Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Od informace k reklamě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F07%3A00000092" target="_blank" >RIV/61988987:17250/07:00000092 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61988987:17250/07:00000100 RIV/61988987:17250/07:00000103 RIV/61988987:17250/07:00000105 RIV/61988987:17250/07:00000108 a 3 dalších

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Od informace k reklamě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pojednání o termínech masová komunikace, média, o teoriích o vlivu médií, modelech masové komunikace, o marketingové komunikaci a reklamě a symbióze žurnalistického a reklamního diskurzu.

  • Název v anglickém jazyce

    From information to advertisement

  • Popis výsledku anglicky

    The treatise on mass communication, the media, theories of the media influence, models of mass communiation, marketing communication and advertising, and symbiosis of journalistic and advertising discourses.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA405%2F04%2F1034" target="_blank" >GA405/04/1034: Manipulace a persvaze v žurnalistickém a reklamním diskursu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Od informace k reklamě

  • ISBN

    978-80-7368-265-1

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    11-28

  • Počet stran knihy

  • Název nakladatele

    FF OU

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS kapitoly