Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

MANAGEMENT IN E-COMMERCE ERA

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508633" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508633 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    MANAGEMENT IN E-COMMERCE ERA

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the e-Commerce management theory and is aimed primarily at its usage in business-to-consumer markets. On-line purchasing management is increasing not only in the Czech Republic also in Europe and all over the world. The customers whothink rationally use on-line shopping because of money saving, speed delivery and chance of products comparison. The paper also presents an important aspect of e-Commerce ? trust ? which plays a significant role. Further the paper introduces new subject? Advanced marketing and management - which was prepared for FaME students as a part of new study programmes and e-commerce is a part of this subject.

  • Název v anglickém jazyce

    MANAGEMENT IN E-COMMERCE ERA

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the e-Commerce management theory and is aimed primarily at its usage in business-to-consumer markets. On-line purchasing management is increasing not only in the Czech Republic also in Europe and all over the world. The customers whothink rationally use on-line shopping because of money saving, speed delivery and chance of products comparison. The paper also presents an important aspect of e-Commerce ? trust ? which plays a significant role. Further the paper introduces new subject? Advanced marketing and management - which was prepared for FaME students as a part of new study programmes and e-commerce is a part of this subject.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Manažment - Teória, výučba a prax 2009

  • ISBN

    978-80-8040-373-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Akadémia ozbrojených síl gen. M. R. Štefánika v Liptovskom Mikuláši

  • Místo vydání

    Liptovský Mikuláš

  • Místo konání akce

    Liptovský Mikuláš

  • Datum konání akce

    23. 5. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku