MANAGEMENT IN E-COMMERCE ERA
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508633" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508633 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
MANAGEMENT IN E-COMMERCE ERA
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with the e-Commerce management theory and is aimed primarily at its usage in business-to-consumer markets. On-line purchasing management is increasing not only in the Czech Republic also in Europe and all over the world. The customers whothink rationally use on-line shopping because of money saving, speed delivery and chance of products comparison. The paper also presents an important aspect of e-Commerce ? trust ? which plays a significant role. Further the paper introduces new subject? Advanced marketing and management - which was prepared for FaME students as a part of new study programmes and e-commerce is a part of this subject.
Název v anglickém jazyce
MANAGEMENT IN E-COMMERCE ERA
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the e-Commerce management theory and is aimed primarily at its usage in business-to-consumer markets. On-line purchasing management is increasing not only in the Czech Republic also in Europe and all over the world. The customers whothink rationally use on-line shopping because of money saving, speed delivery and chance of products comparison. The paper also presents an important aspect of e-Commerce ? trust ? which plays a significant role. Further the paper introduces new subject? Advanced marketing and management - which was prepared for FaME students as a part of new study programmes and e-commerce is a part of this subject.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Manažment - Teória, výučba a prax 2009
ISBN
978-80-8040-373-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
Akadémia ozbrojených síl gen. M. R. Štefánika v Liptovskom Mikuláši
Místo vydání
Liptovský Mikuláš
Místo konání akce
Liptovský Mikuláš
Datum konání akce
23. 5. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—