Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategic Opportunity Spectrum as Key Elements for Strategy Innovation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508716" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508716 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Strategic Opportunity Spectrum as Key Elements for Strategy Innovation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Strategic Innovation is one of the most frequented terms in the new business solutions. However we would to build up the company based on innovation to be more competitiveness we have to create a Discovery Process. This is a method how to be a better than the others, how to create more innovative portfolio and new business opportunities. To be a successful means to use the five phases of the discovery process, to understand flexibility of the discovery process according to size of the company, size of industry, type of industry, strategic frontier and degree of innovation desires. This last term is the one of the most important things to understand in your own strategy to achieve the best Entrepreneur profit ever. The conclusion of this paper should beto formularise the real situation in the Czech Small and Middle Enterprises in the connection with management mandate, corporate infrastructure, innovation process and corporate culture at all.

  • Název v anglickém jazyce

    Strategic Opportunity Spectrum as Key Elements for Strategy Innovation

  • Popis výsledku anglicky

    Strategic Innovation is one of the most frequented terms in the new business solutions. However we would to build up the company based on innovation to be more competitiveness we have to create a Discovery Process. This is a method how to be a better than the others, how to create more innovative portfolio and new business opportunities. To be a successful means to use the five phases of the discovery process, to understand flexibility of the discovery process according to size of the company, size of industry, type of industry, strategic frontier and degree of innovation desires. This last term is the one of the most important things to understand in your own strategy to achieve the best Entrepreneur profit ever. The conclusion of this paper should beto formularise the real situation in the Czech Small and Middle Enterprises in the connection with management mandate, corporate infrastructure, innovation process and corporate culture at all.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0459" target="_blank" >GA406/08/0459: Rozvoj tacitních znalostí manažerů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICERI 2009

  • ISBN

    978-84-613-2955-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    International Association of Technology, Education and Development (IATED)

  • Místo vydání

    Madrid, Španělsko

  • Místo konání akce

    Madrid, Španělsko

  • Datum konání akce

    16. 11. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku