Strategic Opportunity Spectrum as Key Elements for Strategy Innovation
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508716" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508716 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Strategic Opportunity Spectrum as Key Elements for Strategy Innovation
Popis výsledku v původním jazyce
Strategic Innovation is one of the most frequented terms in the new business solutions. However we would to build up the company based on innovation to be more competitiveness we have to create a Discovery Process. This is a method how to be a better than the others, how to create more innovative portfolio and new business opportunities. To be a successful means to use the five phases of the discovery process, to understand flexibility of the discovery process according to size of the company, size of industry, type of industry, strategic frontier and degree of innovation desires. This last term is the one of the most important things to understand in your own strategy to achieve the best Entrepreneur profit ever. The conclusion of this paper should beto formularise the real situation in the Czech Small and Middle Enterprises in the connection with management mandate, corporate infrastructure, innovation process and corporate culture at all.
Název v anglickém jazyce
Strategic Opportunity Spectrum as Key Elements for Strategy Innovation
Popis výsledku anglicky
Strategic Innovation is one of the most frequented terms in the new business solutions. However we would to build up the company based on innovation to be more competitiveness we have to create a Discovery Process. This is a method how to be a better than the others, how to create more innovative portfolio and new business opportunities. To be a successful means to use the five phases of the discovery process, to understand flexibility of the discovery process according to size of the company, size of industry, type of industry, strategic frontier and degree of innovation desires. This last term is the one of the most important things to understand in your own strategy to achieve the best Entrepreneur profit ever. The conclusion of this paper should beto formularise the real situation in the Czech Small and Middle Enterprises in the connection with management mandate, corporate infrastructure, innovation process and corporate culture at all.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0459" target="_blank" >GA406/08/0459: Rozvoj tacitních znalostí manažerů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
ICERI 2009
ISBN
978-84-613-2955-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
International Association of Technology, Education and Development (IATED)
Místo vydání
Madrid, Španělsko
Místo konání akce
Madrid, Španělsko
Datum konání akce
16. 11. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—