Specifika marketingu cestovního ruchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509637" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509637 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifika marketingu cestovního ruchu
Popis výsledku v původním jazyce
V první části tohoto příspěvku je definováno osm specifik marketingu cestovního ruchu, které nenacházíme u jiných služeb. Z toho samozřejmě vyplývají potřebné přístupy, které by měly využívat firmy, které v tomto oboru působí a chtějí být úspěšné. Jako zastřešující subjekty působí v tomto oboru cestovní kanceláře. Tento příspěvek se věnuje marketingu malých cestovních kanceláří, které se vyvíjejí mnohem dynamičtěji a využívají moderní marketingové trendy. Mezi turisty v České republice byl také provedenmarketingový výzkum, který potvrzuje výše zmiňovaná specifika. Zlínský kraj si na základě těchto poznatků nechal zpracovat střednědobou marketingovou strategii pro rozvoj cestovního ruchu a tím také zvýšení ekonomické prosperity kraje v tomto oboru.
Název v anglickém jazyce
The specifics of the marketing tourism
Popis výsledku anglicky
In the first part of the article eight specifics of the marketing tourism are described. The necessary approaches are the result of successful companies in this branch. The travel agencies are the main subject of such sector. The article is focused on the marketing of small-sized travel agencies which develop more dynamically and benefit from modern marketing trends. A marketing research was made among the tourists in Czech Republic and it confirmed the above mentioned specifics. A middle-time marketingstrategy was made for the Zlin region to further develop tourism and increase region?s economic prosperity in the branch.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
ISBN
978-80-7318-922-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—