Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifika marketingu cestovního ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509637" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509637 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifika marketingu cestovního ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V první části tohoto příspěvku je definováno osm specifik marketingu cestovního ruchu, které nenacházíme u jiných služeb. Z toho samozřejmě vyplývají potřebné přístupy, které by měly využívat firmy, které v tomto oboru působí a chtějí být úspěšné. Jako zastřešující subjekty působí v tomto oboru cestovní kanceláře. Tento příspěvek se věnuje marketingu malých cestovních kanceláří, které se vyvíjejí mnohem dynamičtěji a využívají moderní marketingové trendy. Mezi turisty v České republice byl také provedenmarketingový výzkum, který potvrzuje výše zmiňovaná specifika. Zlínský kraj si na základě těchto poznatků nechal zpracovat střednědobou marketingovou strategii pro rozvoj cestovního ruchu a tím také zvýšení ekonomické prosperity kraje v tomto oboru.

  • Název v anglickém jazyce

    The specifics of the marketing tourism

  • Popis výsledku anglicky

    In the first part of the article eight specifics of the marketing tourism are described. The necessary approaches are the result of successful companies in this branch. The travel agencies are the main subject of such sector. The article is focused on the marketing of small-sized travel agencies which develop more dynamically and benefit from modern marketing trends. A marketing research was made among the tourists in Czech Republic and it confirmed the above mentioned specifics. A middle-time marketingstrategy was made for the Zlin region to further develop tourism and increase region?s economic prosperity in the branch.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky

  • ISBN

    978-80-7318-922-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku