Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

AKTUÁLNÍ PROBLÉMY CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ V ČR A KONKURENČNÍ PROSTŘEDÍ EVROPSKÉ UNIE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00003101" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00003101 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    AKTUÁLNÍ PROBLÉMY CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ V ČR A KONKURENČNÍ PROSTŘEDÍ EVROPSKÉ UNIE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na cestovní kanceláře a cestovní agentury v České republice, které se stále vyrovnávají s novými podmínkami souvisejícími s legislativní úpravou podnikání v cestovním ruchu. Je zde také nastíněna aktuální problematika povinného pojištění cestovních kanceláří proti úpadku. Článek se zabývá konkurenčním prostředím Evropské unie v této oblasti a jsou zde uvedeny některé způsoby a možnosti, jak obstát vedle silné konkurence na poli cestovního ruchu po vstupu České republiky do EU. Pro přiblížení nastíněné metodiky jsou použity některé příklady integrace cestovních kanceláří a sdružování cestovních agentur ve Velké Británii.

  • Název v anglickém jazyce

    Current Problems of Czech Travel Agencies in Competitive Environment of EU

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with travel agencies in the Czech Republic at the moment of their adaptation to conditions connected with new laws for Czech travel and tourism market. There are also mentioned current problems of compulsory insurance of travel agencies against bankruptcy. Some parts are dedicated to competitive environment in European union on tourism industry market and also we show some ways and possibilities of how to succeed on competitive European market after Czech Republic joining EU. For better understanding there are some examples of integration and association of travel agencies in Great Britain.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Cestovní ruch, regionální rozvoj a školství - Recenzovaný sborník

  • ISBN

    80-7040-690-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    96-100

  • Název nakladatele

    JU České Budějovice, ZF Tábor

  • Místo vydání

    Tábor

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku