Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zobrazení sexuálních motivů v české a zahraniční TV reklamě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509639" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509639 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zobrazení sexuálních motivů v české a zahraniční TV reklamě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předmětem tohoto článku je obsahová analýza českých a zahraničních televizních reklam z pohledu užití sexuálních motivů. V analýze je zohledněna cílová skupina žen a mužů a také produktové kategorie, které jsou stereotypně těmto dvěma cílovým skupinám připisovány. Důraz je kladen také na rozdílnost původně českých reklam, primárně určených českému diváku v protikladu s tzv. euroreklamami, které jsou díky své univerzálnosti určené pro celý evropský trh. Cílem příspěvku je dokázat, zdali hrají sexuální motivy v daných reklamách rozhodující úlohu.

  • Název v anglickém jazyce

    Display of sexual themes in Czech and foreign television commercials

  • Popis výsledku anglicky

    The subject of this article is content analysis of Czech and foreign TV commercials from the perspective of the use of sexual themes. The analysis takes into account the target group of women and men, as well as product categories, which are stereotypically these two target groups attributed. Emphasis is put on the diversity of the original Czech advertisements, primarily for the Czech spectators in contrast with the so-called Euro-advertisements. These are thanks to its versatility intended for the whole European market. Purpose of this paper is to prove whether the sexual themes play in the commercials decisive role.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky

  • ISBN

    978-80-7318-922-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku