Zobrazení sexuálních motivů v české a zahraniční TV reklamě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509639" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509639 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zobrazení sexuálních motivů v české a zahraniční TV reklamě
Popis výsledku v původním jazyce
Předmětem tohoto článku je obsahová analýza českých a zahraničních televizních reklam z pohledu užití sexuálních motivů. V analýze je zohledněna cílová skupina žen a mužů a také produktové kategorie, které jsou stereotypně těmto dvěma cílovým skupinám připisovány. Důraz je kladen také na rozdílnost původně českých reklam, primárně určených českému diváku v protikladu s tzv. euroreklamami, které jsou díky své univerzálnosti určené pro celý evropský trh. Cílem příspěvku je dokázat, zdali hrají sexuální motivy v daných reklamách rozhodující úlohu.
Název v anglickém jazyce
Display of sexual themes in Czech and foreign television commercials
Popis výsledku anglicky
The subject of this article is content analysis of Czech and foreign TV commercials from the perspective of the use of sexual themes. The analysis takes into account the target group of women and men, as well as product categories, which are stereotypically these two target groups attributed. Emphasis is put on the diversity of the original Czech advertisements, primarily for the Czech spectators in contrast with the so-called Euro-advertisements. These are thanks to its versatility intended for the whole European market. Purpose of this paper is to prove whether the sexual themes play in the commercials decisive role.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
ISBN
978-80-7318-922-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—