Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Třetí role univerzit a možnosti jejího posílení ze strukturálních fondů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509699" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509699 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Třetí role univerzit a možnosti jejího posílení ze strukturálních fondů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Třetí role univerzit neboli spolupráce univerzit s vnějším neakademickým světem je jednou z podstatných proměnných socioekonomického rozvoje regionu. Programovací období strukturálních fondů 2007-2013 umožňuje České republice podpořit rozvíjení třetí role vlastního vysokého školství. V Evropě jsou v otázce posilování třetí role univerzit zkušenými zeměmi severské státy, konkrétně Švédsko a Finsko, dále pak má velmi rozvinutý systém v této oblasti Velká Británie. V České republice začala být problematikatřetí role vysokých škol diskutována hlavně v souvislosti s připravovanou reformou vysokého školství a předloženou Bílou knihou terciárního vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    The third role of universities and the possibilities of strengthening the Structural Funds

  • Popis výsledku anglicky

    The third mission of universities, or the cooperation of universities with external non-academic world, is one of the essential variables in socio-economic development of the region. Structural Funds period 2007-2013 allows the Czech Republic support thedevelopment of third mission of higher education. In Europe, in strengthening the third mission of universities have their experiences the Nordic countries, namely Sweden and Finland, and a highly developed system in this area has the United Kingdom. Inthe Czech Republic became the third mission of universities discussed mainly in the context of the forthcoming reform of higher education presented a White Paper on Tertiary Education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    CD of participants´ reviewed papera from 12th International Konference MEKON 2010

  • ISBN

    978-80-248-2165-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    VŠB ? Technická univerzita v Ostravě, Ekonomická fakulta, Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku