Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodika marketingového výzkumu kulturních aspektů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509818" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509818 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodika marketingového výzkumu kulturních aspektů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá metodickými kroky marketingového výzkumu, jehož zaměření se týká kulturních aspektů využitých v české televizní reklamě. Cílem je srovnání rozdílných přístupů v dotazování u odborné a naopak u laické veřejnosti. Pro potřeby výzkumu bylovyužito sedmi produktových kategorií, které díky své různorodosti pomohou poskytnout komplexní obraz o využívání reklamních apelů v televizních spotech primárně určených českému divákovi. Předmětem článku nejsou konkrétní výsledky zkoumání.

  • Název v anglickém jazyce

    Methodology of Cultural Aspects of Marketing Research

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the methodological steps of marketing research focusing on cultural aspects of Czech television advertising. The aim is to compare different approaches in research carried out on a sample of two groups ? experts and general public.For the purpose of research was used seven product categories, which through its diversity will help to provide a comprehensive picture of the use of advertising appeals primarily in television spots for Czech audiences. This paper does not deal with specific research results.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    proceedings of the 3rd international scientific conference for PhD. Students and young scientists, School of Business Administration in Karvina

  • ISBN

    978-80-7248-620-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita v Opavě

  • Místo vydání

    Opava

  • Místo konání akce

    Karviná

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku