Metodika marketingového výzkumu kulturních aspektů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509818" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509818 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodika marketingového výzkumu kulturních aspektů
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá metodickými kroky marketingového výzkumu, jehož zaměření se týká kulturních aspektů využitých v české televizní reklamě. Cílem je srovnání rozdílných přístupů v dotazování u odborné a naopak u laické veřejnosti. Pro potřeby výzkumu bylovyužito sedmi produktových kategorií, které díky své různorodosti pomohou poskytnout komplexní obraz o využívání reklamních apelů v televizních spotech primárně určených českému divákovi. Předmětem článku nejsou konkrétní výsledky zkoumání.
Název v anglickém jazyce
Methodology of Cultural Aspects of Marketing Research
Popis výsledku anglicky
The article deals with the methodological steps of marketing research focusing on cultural aspects of Czech television advertising. The aim is to compare different approaches in research carried out on a sample of two groups ? experts and general public.For the purpose of research was used seven product categories, which through its diversity will help to provide a comprehensive picture of the use of advertising appeals primarily in television spots for Czech audiences. This paper does not deal with specific research results.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
proceedings of the 3rd international scientific conference for PhD. Students and young scientists, School of Business Administration in Karvina
ISBN
978-80-7248-620-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě
Místo vydání
Opava
Místo konání akce
Karviná
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—