Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Český digitální reklamní prostor se zvětšuje

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F13%3A43885078" target="_blank" >RIV/44555601:13510/13:43885078 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://fim2.uhk.cz/hed/images/Sbornik_2013_dil_1.pdf" target="_blank" >http://fim2.uhk.cz/hed/images/Sbornik_2013_dil_1.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Český digitální reklamní prostor se zvětšuje

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V roce 2012 se internetový reklamní prostor ve srovnání s rokem 2011 zvětšil téměř o čtvrtinu. Nepatrně vzrostl reklamní prostor televizní, podíl ostatních forem inzerce klesl. Největší předností digitální reklamy je dostupnost, měřitelnost a cílenost. Počet českých uživatelů internetu dosahuje 6,3 milionů. Velmi rychle se rozvíjí mobilní reklama. Nejnavštěvovanějším médiem v České republice je televize. Moderní přístroje umožňují přístup k internetu, online nakupování, chatování, video-telefonování. Televizor se postupně stává multifunkčním zařízením.

  • Název v anglickém jazyce

    The Czech Digital Adverstising Space Gets Bigger

  • Popis výsledku anglicky

    In 2012 the internet advertising space increased in comparison with the year 2011 almost by a quarter. The television advertising space increased slightly, participation of the other forms of advertising decreased. The biggest advantage of digital advertising is accessibility, measurability and targeting. The number of Czech net users reaches 6,3 million. The mobile advertising is developing very quick. The most visited medium in the Czech Republic is television. Modern devices enable the access to thenet, online shopping, chatting, video-telephoning. The television is gradually becoming the multifunctional device.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní vědecká konference: Hradecké ekonomické dny 2013 - Ekonomický rozvoj a management regionů, Díl I

  • ISBN

    978-80-7435-249-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    77-82

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    19. 2. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000349058000012