Český digitální reklamní prostor se zvětšuje
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F13%3A43885078" target="_blank" >RIV/44555601:13510/13:43885078 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://fim2.uhk.cz/hed/images/Sbornik_2013_dil_1.pdf" target="_blank" >http://fim2.uhk.cz/hed/images/Sbornik_2013_dil_1.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Český digitální reklamní prostor se zvětšuje
Popis výsledku v původním jazyce
V roce 2012 se internetový reklamní prostor ve srovnání s rokem 2011 zvětšil téměř o čtvrtinu. Nepatrně vzrostl reklamní prostor televizní, podíl ostatních forem inzerce klesl. Největší předností digitální reklamy je dostupnost, měřitelnost a cílenost. Počet českých uživatelů internetu dosahuje 6,3 milionů. Velmi rychle se rozvíjí mobilní reklama. Nejnavštěvovanějším médiem v České republice je televize. Moderní přístroje umožňují přístup k internetu, online nakupování, chatování, video-telefonování. Televizor se postupně stává multifunkčním zařízením.
Název v anglickém jazyce
The Czech Digital Adverstising Space Gets Bigger
Popis výsledku anglicky
In 2012 the internet advertising space increased in comparison with the year 2011 almost by a quarter. The television advertising space increased slightly, participation of the other forms of advertising decreased. The biggest advantage of digital advertising is accessibility, measurability and targeting. The number of Czech net users reaches 6,3 million. The mobile advertising is developing very quick. The most visited medium in the Czech Republic is television. Modern devices enable the access to thenet, online shopping, chatting, video-telephoning. The television is gradually becoming the multifunctional device.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mezinárodní vědecká konference: Hradecké ekonomické dny 2013 - Ekonomický rozvoj a management regionů, Díl I
ISBN
978-80-7435-249-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
77-82
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
19. 2. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000349058000012