Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing v muzeích - případová studie Slováckého muzea v Uherském Hradišti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43865302" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43865302 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing v muzeích - případová studie Slováckého muzea v Uherském Hradišti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kultura, včetně muzeí, získává v současnosti stále významnější místo ve společensko-ekonomických tématech. V souvislosti s posunem vnímání muzeí od tradičních funkcí vzdělávání a ochrany kulturního dědictví směrem k tržně orientovanému sektoru zábavníhoprůmyslu roste v muzeích význam marketingu. Jedním z hlavních úkolů marketingu muzeí je identifikovat jednak profil a jednak preference a očekávání návštěvníků pro možnost lepšího zacílení marketingových nástrojů. A právě v tomto směru je orientován tento článek. S využitím Slováckého muzea v Uherském Hradišti jako případové studie, článek diskutuje tradiční předpoklady týkající se základních demografických a socioekonomických charakteristik návštěvníků muzeí se zohledněním specifik muzeí podle jejich zaměření. Současně jsou shrnuty vybrané otázky preferencí a očekávání návštěvníků s formulaci doporučení.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing in the Museums ? case study of Slovácké museum in Uherské Hradiště

  • Popis výsledku anglicky

    Culture, including museums, has been gaining increasingly important place among the socio-economic issues. In connection with a shift in perception from traditional functions of museums such as education and protection of cultural heritage towards market-oriented sector of the entertainment industry the marketing is growing in importance. One of the main marketing tasks is to identify both profile and preferences and expectations of both visitors to the possibility of better targeting of marketing tools. It is in this direction is oriented this article. Using the Slovácké Museum in Uherske Hradiste as a case study the article discusses the traditional assumptions about basic demographic and socioeconomic characteristics of visitors to museums, taking into account the specifics of museums according to their orientation. At the same questions are summarized selected preferences and expectations of visitors with the formulation of recommendations.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Slovácko

  • ISSN

    0583-5569

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    52/2010

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    333-345

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus