Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategoes for Building Competitive Brand Franchisein the Fast Food Industry

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43867469" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43867469 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Strategoes for Building Competitive Brand Franchisein the Fast Food Industry

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A common form of business arrangement that has permeated through the fast food industry is franchising. Franchising has been used by many entrepreneurs as an entry strategy into the ever competitive fast food industry. Reputable fast food brands are mostly preferred by franchisees because it is relatively easier to leverage on the long lasting credibility to reap faster returns. The aim of this paper is to provide some suggestions on how firms can build and leverage on brand franchises for competitive advantage in the fast food industry. The study concludes by suggesting some strategies that can be used in building formidable brand franchises in the fast food industry.

  • Název v anglickém jazyce

    Strategoes for Building Competitive Brand Franchisein the Fast Food Industry

  • Popis výsledku anglicky

    A common form of business arrangement that has permeated through the fast food industry is franchising. Franchising has been used by many entrepreneurs as an entry strategy into the ever competitive fast food industry. Reputable fast food brands are mostly preferred by franchisees because it is relatively easier to leverage on the long lasting credibility to reap faster returns. The aim of this paper is to provide some suggestions on how firms can build and leverage on brand franchises for competitive advantage in the fast food industry. The study concludes by suggesting some strategies that can be used in building formidable brand franchises in the fast food industry.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky

  • ISBN

    978-80-7454-013-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1-10

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    12. 4. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku