Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Consumer Behaviour and Branding: Perspectives from the Fast Food Industry in Different Markets

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F13%3A43871233" target="_blank" >RIV/70883521:28120/13:43871233 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Consumer Behaviour and Branding: Perspectives from the Fast Food Industry in Different Markets

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The book focuses on the issues in consumer behaviour in different cultures and its impact on brand strategy development of firms in the global fast food industry. The book contains extensive empirical literature on cross cultural brand management, crosscultural consumer behaviour, fast food marketing, fast food franchising, marketing mix, monopolistic market structures, cultural orientations, mass customization and mass production. The book explores different branding strategies used by fast food enterprises in the Czech Republic and Ghana and examines the behaviour of consumers towards fast food brands and outlets in the two countries. Using empirical scientific analysis, it brings out new knowledge to the concept of cross cultural consumer behaviorand marketing. It describes the problem associated with consumer behaviour and brings out the relevant variables for the development of branding strategies of firms for the purposes of internationalization, expansions and operations in di

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer Behaviour and Branding: Perspectives from the Fast Food Industry in Different Markets

  • Popis výsledku anglicky

    The book focuses on the issues in consumer behaviour in different cultures and its impact on brand strategy development of firms in the global fast food industry. The book contains extensive empirical literature on cross cultural brand management, crosscultural consumer behaviour, fast food marketing, fast food franchising, marketing mix, monopolistic market structures, cultural orientations, mass customization and mass production. The book explores different branding strategies used by fast food enterprises in the Czech Republic and Ghana and examines the behaviour of consumers towards fast food brands and outlets in the two countries. Using empirical scientific analysis, it brings out new knowledge to the concept of cross cultural consumer behaviorand marketing. It describes the problem associated with consumer behaviour and brings out the relevant variables for the development of branding strategies of firms for the purposes of internationalization, expansions and operations in di

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-8154-053-0

  • Počet stran knihy

    175

  • Název nakladatele

    GEORG

  • Místo vydání

    Žilina

  • Kód UT WoS knihy