Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Satisfaction mirror effect in Slovak banking sector

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F12%3A43868477" target="_blank" >RIV/70883521:28120/12:43868477 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Satisfaction mirror effect v slovenskom bankovom sektore

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cieľom článku je skúmať spokojnosť zákazníkov komerčných bánk v Slovenskej republike v súvislosti s prístupom bankových zamestnancov k akceptácií ich potrieb a zhodnotiť súvislosť medzi spokojnosťou bankových zamestnancov a akceptáciou klientskych potrieb v predajnom procese. Výskum postojov bankových zamestnancov, ktorý sa uskutočnil v roku 2008 a v roku 2012 formou dotazníkového zisťovania, dovoľoval kvantifikovať a analyzovať tento trend počas finančnej krízy. Výskum preukázal, že vysoká miera spokojnosti bankových zamestnancov determinuje mieru akceptácie klientskych potrieb v predajnom procese, ktorá nakoniec vytvára spokojnosť zákazníkov (satisfaction mirror effect). Úroveň spokojnosti bankových zákazníkov sa počas krízy zhoršila. Kríza prinieslaintenzívny tlak na predaj bankových produktov, ktoré sa stále viac premietajú do realizácie niektorých foriem nekalého predaja. Vysoká miera nespokojnosti zamestnancov vytvára nízku mieru akceptácie klientskych potrieb v predajnom proces

  • Název v anglickém jazyce

    Satisfaction mirror effect in Slovak banking sector

  • Popis výsledku anglicky

    Aim of this article is to examine the bank´s customer?s satisfaction in relation to bank?s employees approach to accept customer´s financial needs and to assess the relationship between bank?s employee?s satisfaction and acceptance customers needs in Slovak banking sector. Research into the bank?s employee?s attitudes has been conducted by questionnaire in 2008 and 2012, which allows quantifying and analyzing trends during the crisis. Research results has confirmed that bank?s employee?s satisfaction determines acceptance rate of client?s needs in selling banking products, which creates customer?s satisfaction ultimately (satisfaction mirror effect). During the financial crisis, level of bank?s employee?s satisfaction has decreased. The crisis has brought intense pressure on banking products? sales, which are increasingly reflected in the implementation of some forms of unfair sales. A high level of bank?s staffs? dissatisfaction generates a low level of client?s needs? acceptance in t

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Scientific Papers of the University of Pardubice. Series D. Faculty of Economics and Administration

  • ISSN

    1211-555X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2012

  • Číslo periodika v rámci svazku

    25

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    17-29

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus