Strategické řízení podniku a jeho informační podpora ? případová studie Tepelné hospodářství Hradec Králové (formulace firemní strategie)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F12%3A43869070" target="_blank" >RIV/70883521:28120/12:43869070 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61384399:31110/12:00040551
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategické řízení podniku a jeho informační podpora ? případová studie Tepelné hospodářství Hradec Králové (formulace firemní strategie)
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem předkládaného příspěvku je hodnotícím způsobem popsat současný systém řízení společnosti Tepelné hospodářství Hradec Králové s primárním zřetelem na jeho informační podporu a dokumentovat na jeho příkladu, do jaké míry je odrazem progresivních tendencí, které ovlivňují rozvoj strategického řízení. Příspěvek se zaměřuje zejména na otázky formulace a komunikace a implementace strategie společnosti jako celku. Článek dochází k závěru, že systém strategického řízení společnosti je na vysoké úrovni. Jeho nejvýznamnějšími rysy jsou skutečnosti, že je vybudován na bázi interdisciplinárního přístupu, respektuje multidimenzionální charakter podnikatelského procesu a zahrnuje také relativně nové aspekty strategického řízení jako společenskou odpovědnost firmy, její vztah k široce chápanému okolí, navazující na východiska teorie koalice a environmentálního managementu, a řízení rizik.
Název v anglickém jazyce
Company Strategic Management and Its Information Support ? Heating Company Hradec Králové Case (Company Strategy Formulation)
Popis výsledku anglicky
The aim of the submitted paper is to describe on the basis of evaluation basis recent system of management of the Heating Company Hradec Králové with the primary attention to its information support and to document on its example to what extend it reflects progressive tendencies influencing strategic company development. The paper is devoted especially to questions of the strategy formulation and communication of the company as a whole. The article concludes system of the company strategic management ison a high level. The values which document this fact by the most substantial ways are its interdisciplinary approach, its respect to multidimensional character to business process and its content which also embraces relatively new strategic management aspects as corporate social responsibility, its relation to broadly understood environment following stakeholders theory and environment management and risk management realization.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Český finanční a účetní časopis
ISSN
1802-2200
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
93-109
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—