Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam strategického marketingového řízení firem pro zvyšování jejich konkurenceschopnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001642" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001642 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam strategického marketingového řízení firem pro zvyšování jejich konkurenceschopnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se věnuje problematice zvyšování konkurenceschopnosti podniků v daném regionálním prostředí s využitím strategického pojetí managementu. V zostřujícím se konkurenčním prostředí je kvalitní podniková strategie je jedním ze základních nástrojů strategického řízení k zajištění úspěšného dlouhodobého rozvoje podniku.Zkušenosti se zpracováním podnikové strategie potvrzují, že jak praxe, tak i teorie prošly za poslední dvě desítky let bouřlivým vývojem. Lze současně tvrdit, že v souvislosti s výraznými změnami v ekonomickém a politické oblasti a zvláště v souvislosti s globalizací ekonomiky se tento vývoj nezastaví, ale naopak urychlí. Upevnit a posílit konkurenční pozici podniku v dlouhodobém horizontu znamená, že manažeři ve vedení podniku musí zvládnout základní znalosti a dovednosti, jak kvalitní strategii zpracovávat, a jak ji úspěšně implementovat do života podniku.

  • Název v anglickém jazyce

    The importace of strategic and marketing management in companies for increases their competitivness

  • Popis výsledku anglicky

    This article is aimed to increases in competitivnes of companies in local area with utilization of strategy management. The results of the research suggest that the companies still mainly use operative management, principles and fundamentals of strategicmanagement are not the priority and the usage of marketing management elements does not correspond with the conditions of increasing competitive environment. To increase the competitiveness of companies and to ensure the strategic development on relevant markets a strong top management is needed, which manages the company as a unified entity on the basis of clearly formulated and uncompromisingly implemented strategy. Uses efficient and compact system of management that ensures fulfilling of strategicgoals. The system is based on activity of employees and their discipline as well.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.20.0016" target="_blank" >EE2.3.20.0016: Cíleným výzkumem v oblasti malého a středního podnikání k dosažení konkurenceschopné znalostní ekonomiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    14.mezinárodní kolokvium o regionálních vědách

  • ISBN

    978-80-210-5513-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    252-258

  • Název nakladatele

    MU ESF Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Bořetice

  • Datum konání akce

    22. 6. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku