Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CUSTOMERS SATISFACTION AS THE IMPORTANT PART OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY?S ACTIVITIES IN THE COMMERCIAL BANKING

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F13%3A43869627" target="_blank" >RIV/70883521:28120/13:43869627 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    CUSTOMERS SATISFACTION AS THE IMPORTANT PART OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY?S ACTIVITIES IN THE COMMERCIAL BANKING

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The commercial bank as other subjects achieves its basic targets through purchasing banking products and services to its clients. Increasing satisfaction and loyalty belongs to partial activities of Corporate Social Responsibility (CSR) concept. This concept pursues interests and expectations of stakeholders of the given company or organization, respectively of concerned parties which are involved to the course of the company or they are impressed with company?s activities to achieve a long-term competitive advantage. The aim of this article was to quantify the overall level of customers? satisfaction of Czech Republic with services of the commercial banking in relation with CSR concept. In accordance with this objective, the satisfaction of banking customers has been analyzed in relation to the gender, age and education structure. The most important factors of satisfied and dissatisfied customers in Czech banking sector have been presented. In the article, current level of care to sol

  • Název v anglickém jazyce

    CUSTOMERS SATISFACTION AS THE IMPORTANT PART OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY?S ACTIVITIES IN THE COMMERCIAL BANKING

  • Popis výsledku anglicky

    The commercial bank as other subjects achieves its basic targets through purchasing banking products and services to its clients. Increasing satisfaction and loyalty belongs to partial activities of Corporate Social Responsibility (CSR) concept. This concept pursues interests and expectations of stakeholders of the given company or organization, respectively of concerned parties which are involved to the course of the company or they are impressed with company?s activities to achieve a long-term competitive advantage. The aim of this article was to quantify the overall level of customers? satisfaction of Czech Republic with services of the commercial banking in relation with CSR concept. In accordance with this objective, the satisfaction of banking customers has been analyzed in relation to the gender, age and education structure. The most important factors of satisfied and dissatisfied customers in Czech banking sector have been presented. In the article, current level of care to sol

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 6th International Scientific Conference Finance and the performance of firms ain science, education and practice

  • ISBN

    978-80-7454-246-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    47-60

  • Název nakladatele

    Tomas Bata University in Zlín

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín, Czech Republic

  • Datum konání akce

    25. 4. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku