Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingové řízení nemocnic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F13%3A43869702" target="_blank" >RIV/70883521:28120/13:43869702 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingové řízení nemocnic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha ?Marketingové řízení nemocnic? vychází z dlouhodobého zájmu autorky o problematiku marketingu a marketingového řízení zdravotnických organizací. V knize je publikována část výsledků výzkumů, které byly získány v rámci řešení projektu Interní grantové agentury Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně č. IGA/FAME/2012006 ? Výzkum a aplikace nástrojů marketingového řízení do řízení zdravotnických organizací vzhledem k reformám ve zdravotnictví. V první kapitole knihy jsou vymezena východiska pro uplatnění marketingového řízení ve specifickém prostředí zdravotního trhu, která jsou nutná pro pochopení obtížnosti marketingového řízení nemocnic. V úvodu je prezentován vývoj zdravotnictví s ohledem na postavení nemocnic v historii a je zde také zdůrazněn konceptzdravotní politiky uplatňovaný panem Tomášem Baťou na začátku minulého století. V návaznosti na historický kontext vývoje zdravotní péče jsou přiblíženy také systémy zdravotní péče. Část kapitoly se také zabývá legislativním vymezením nem

  • Název v anglickém jazyce

    Hospital Marketing Management

  • Popis výsledku anglicky

    The publication deals with the role and specifics of marketing management in hospital and there are results presented obtained within the financial support from IGA TBU No. IGA/FAME/2012006 during 2012-2013. The first chapter of the book defines ways ofapplying marketing management in the specific environment of health market which are essential in order to understand the difficulty of marketing management in hospitals. The introduction presents the development of health care with regard to the role ofhospitals in history, and there is also emphasized the concept of health policy applied by Mr. Tomas Bata at the beginning of the last century. Following the historical context of the development of health care, there are healthcare systems further specified as well. Part of the chapter is also focused on the legislative specification of hospitals. The main section of the book consists of Chapters 5 - 10 which dwell on marketing management in hospitals and represent results of research

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-89401-64-2

  • Počet stran knihy

    208

  • Název nakladatele

    Juraj Štefuň - Georg

  • Místo vydání

    Žilina

  • Kód UT WoS knihy