Zákaznický audit jako potenciální nástroj řízení kvality
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F13%3A43870862" target="_blank" >RIV/70883521:28120/13:43870862 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zákaznický audit jako potenciální nástroj řízení kvality
Popis výsledku v původním jazyce
Zákaznický audit slouží k prověření dodavatele, zda je schopen trvale dodávat výrobky, nebo služby podle našich požadavků. Zákaznické audity by však také měly napomáhat k trvalému zlepšování stávajících dodavatelsko-odběratelských vztahů a usnadňovat navázání nových smluvních vztahů. Přidanou hodnotu zákaznického auditu je potřeba vnímat hlavně ve vyjasnění si všech specifikovaných požadavků a očekávání s cílem průběžného zlepšování produktu obou zúčastněných stran. V praxi tomu však často tak nebývá, zejména pokud je zákaznický audit prováděn formálně , nekoncepčně či formou outsourcingu.V příspěvku jsou navrhovány přístupy ,vycházející z praktických zkušeností a dotazníkového šetření, které by mohly vést k optimalizaci při řízení kvality.
Název v anglickém jazyce
Cu stomer audit as a potential quality management tool
Popis výsledku anglicky
Customer audit is being used for screening the supplier if he is able continuously supply products or services according to our needs. Such audits shall be helpful in permanent improvement of supplier-customer relationship and to simplify new business deals. Customer audit added value shall be viewed in clarification of all specified demands and expectations leading to the continuous product improvements for both sides. But in reality it is not often the case, especially when customer audit is performedformally, without any conception or by outsourcing. In this article the approach is proposed, coming from real experience and inquiry optimizing quality management
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník přednášek KVALITA 2013
ISBN
978-80-02-02463-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
1-8
Název nakladatele
DTO CZ, s.r.o.
Místo vydání
Ostrava - Mariánské Hory
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
14. 5. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—