Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zákaznický audit jako potenciální nástroj řízení kvality

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F13%3A43870862" target="_blank" >RIV/70883521:28120/13:43870862 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zákaznický audit jako potenciální nástroj řízení kvality

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zákaznický audit slouží k prověření dodavatele, zda je schopen trvale dodávat výrobky, nebo služby podle našich požadavků. Zákaznické audity by však také měly napomáhat k trvalému zlepšování stávajících dodavatelsko-odběratelských vztahů a usnadňovat navázání nových smluvních vztahů. Přidanou hodnotu zákaznického auditu je potřeba vnímat hlavně ve vyjasnění si všech specifikovaných požadavků a očekávání s cílem průběžného zlepšování produktu obou zúčastněných stran. V praxi tomu však často tak nebývá, zejména pokud je zákaznický audit prováděn formálně , nekoncepčně či formou outsourcingu.V příspěvku jsou navrhovány přístupy ,vycházející z praktických zkušeností a dotazníkového šetření, které by mohly vést k optimalizaci při řízení kvality.

  • Název v anglickém jazyce

    Cu stomer audit as a potential quality management tool

  • Popis výsledku anglicky

    Customer audit is being used for screening the supplier if he is able continuously supply products or services according to our needs. Such audits shall be helpful in permanent improvement of supplier-customer relationship and to simplify new business deals. Customer audit added value shall be viewed in clarification of all specified demands and expectations leading to the continuous product improvements for both sides. But in reality it is not often the case, especially when customer audit is performedformally, without any conception or by outsourcing. In this article the approach is proposed, coming from real experience and inquiry optimizing quality management

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník přednášek KVALITA 2013

  • ISBN

    978-80-02-02463-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-8

  • Název nakladatele

    DTO CZ, s.r.o.

  • Místo vydání

    Ostrava - Mariánské Hory

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    14. 5. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku