Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CUSTOMER AUDIT AS AN IMPORTANT TOOL STIMULATING COMPANY GROWTH

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F15%3A43873974" target="_blank" >RIV/70883521:28120/15:43873974 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    CUSTOMER AUDIT AS AN IMPORTANT TOOL STIMULATING COMPANY GROWTH

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Customer audit is being used for screening the supplier if he is able continuously supply products or services according to our needs. Such audits shall be helpful in permanent improvement of supplier-customer relationship and to simplify new business deals. Customer audit added value shall be viewed in clarification of all specified demands and expectations leading to the continuous product improvements for both sides. But in reality it is not often the case, especially when customer audit is performedformally, without any conception or by outsourcing. This paper is analyzing the results of quantitative research in customer audits sector related to Czech corporations and steps are proposed which can lead to the valuable businesses management

  • Název v anglickém jazyce

    CUSTOMER AUDIT AS AN IMPORTANT TOOL STIMULATING COMPANY GROWTH

  • Popis výsledku anglicky

    Customer audit is being used for screening the supplier if he is able continuously supply products or services according to our needs. Such audits shall be helpful in permanent improvement of supplier-customer relationship and to simplify new business deals. Customer audit added value shall be viewed in clarification of all specified demands and expectations leading to the continuous product improvements for both sides. But in reality it is not often the case, especially when customer audit is performedformally, without any conception or by outsourcing. This paper is analyzing the results of quantitative research in customer audits sector related to Czech corporations and steps are proposed which can lead to the valuable businesses management

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 7th International Scientific Conference Finance and the Performance of Firms in Science, Education and Practice

  • ISBN

    978-80-7454-482-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    137-145

  • Název nakladatele

    Fakulta managementu a ekonomiky, UTB ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    23. 4. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku