CUSTOMER AUDIT AS AN IMPORTANT TOOL STIMULATING COMPANY GROWTH
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F15%3A43873974" target="_blank" >RIV/70883521:28120/15:43873974 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
CUSTOMER AUDIT AS AN IMPORTANT TOOL STIMULATING COMPANY GROWTH
Popis výsledku v původním jazyce
Customer audit is being used for screening the supplier if he is able continuously supply products or services according to our needs. Such audits shall be helpful in permanent improvement of supplier-customer relationship and to simplify new business deals. Customer audit added value shall be viewed in clarification of all specified demands and expectations leading to the continuous product improvements for both sides. But in reality it is not often the case, especially when customer audit is performedformally, without any conception or by outsourcing. This paper is analyzing the results of quantitative research in customer audits sector related to Czech corporations and steps are proposed which can lead to the valuable businesses management
Název v anglickém jazyce
CUSTOMER AUDIT AS AN IMPORTANT TOOL STIMULATING COMPANY GROWTH
Popis výsledku anglicky
Customer audit is being used for screening the supplier if he is able continuously supply products or services according to our needs. Such audits shall be helpful in permanent improvement of supplier-customer relationship and to simplify new business deals. Customer audit added value shall be viewed in clarification of all specified demands and expectations leading to the continuous product improvements for both sides. But in reality it is not often the case, especially when customer audit is performedformally, without any conception or by outsourcing. This paper is analyzing the results of quantitative research in customer audits sector related to Czech corporations and steps are proposed which can lead to the valuable businesses management
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 7th International Scientific Conference Finance and the Performance of Firms in Science, Education and Practice
ISBN
978-80-7454-482-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
137-145
Název nakladatele
Fakulta managementu a ekonomiky, UTB ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
23. 4. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—