Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová studie spojená s návrhem a zaváděním nového výrobku pro firmu VAE THERM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F13%3A43871062" target="_blank" >RIV/70883521:28120/13:43871062 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová studie spojená s návrhem a zaváděním nového výrobku pro firmu VAE THERM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předmětem zakázky bylo provedení marketingové studie v oblasti využívání malých kogeneračních jednotek ve světě, včetně porovnání jejich technických a ekonomických parametrů s cílem návrhu nového výrobku pro rozšíření portfolia firmy VAE THERM. Dále studie obsahovala zpracování analýzy potenciálních zákazníků a strategii efektivního zacílení na stávající a potenciální zákazníky ve vazbě na nový produkt. Ekonomická část se zabývala porovnáním cen nakupované energie tepelné a elektrické, která se stále zvyšuje, s energií z kogenerační jednotky, kde ceny nejsou zatíženy spotřební daní, DPH, ztrátami vedení a ziskem výrobce a distributora. Na základě této studie byla provedena analýza stávajících procesů a navržena mapa procesů pro výrobu těchto nových zdrojů energie.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing studies related to the design and implementation of a new product for the company VAE THERM

  • Popis výsledku anglicky

    The contract was to conduct marketing studies on the use of small cogeneration units in the world, including a comparison of their technical and economic parameters in order to draft a new product to expand the company's portfolio VAE THERM. Furthermore,the study included analysis processing potential customers and effective strategy for targeting existing and potential customers in relation to the new product. The economic part dealt with by comparing prices of purchased energy for heat and electricity, which is increasing with energy from the cogeneration unit, where prices are not burdened by excise taxes, VAT, profit and loss management manufacturer and distributor. Based on this study, an analysis of existing processes and process map designed for the production of these new energy sources.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    114

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    VAE THERM, spol s r.o. Rožnov pod Radhoštěm

  • Verze