Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová studie spojená s návrhem a zaváděním nového výrobku pro firmu KwR Kovář

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F13%3A43871063" target="_blank" >RIV/70883521:28120/13:43871063 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová studie spojená s návrhem a zaváděním nového výrobku pro firmu KwR Kovář

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předmětem zakázky bylo provedení marketingové studie zaměřené na zmapování stávající situace ve využití malých větrných elektráren ve světě, včetně porovnání jejich technických a ekonomických parametrů s cílem návrhu nového výrobku pro rozšíření výrobního portfolia firmy KwR Kovář spol. r.o. Dále byla provedena studie obsahující zpracování analýzy potenciálních zákazníků a strategii efektivního zacílení na stávající a potenciální zákazníky ve vazbě na nový produkt firmy. Na základě této studie byla provedena analýza stávajících procesů a navržena mapa procesů pro eventuální výrobu těchto nových obnovitelných zdrojů energie.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing studies related to the design and implementation of a new product for the company KwR Kovář

  • Popis výsledku anglicky

    TThe contract was to conduct marketing studies aimed at mapping the current situation in the use of small wind turbines in the world, including a comparison of their technical and economic parameters in order to draft a new product for the expansion of the product portfolio of the company KWR Kovar et al. r.o. In one study contains analysis processing potential customers and effective strategy for targeting existing and potential customers in relation to the new product of the company. Based on this study, an analysis of existing processes and process map designed for the eventual production of these new renewable energy sources.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    108

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    KwR Kovář, s.r.o. Hošťálková

  • Verze