Marketingová studie pro firmu ZAKO TURČÍN
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F12%3A43871068" target="_blank" >RIV/70883521:28120/12:43871068 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová studie pro firmu ZAKO TURČÍN
Popis výsledku v původním jazyce
Předmětem smlouvy bylo zpracování analýzy, tj. marketingové studie na zmapování stávající situace ve využívání malých vodních turbín ve světě, včetně porovnání jejich technických a ekonomických parametrů s cílem návrhu nového výrobku pro rozšíření výrobního portfolia firmy Zako Turčín. Dále studie obsahovala zpracování analýzy potenciálních zákazníků a strategii efektivního zacílení na stávající a potenciální zákazníky ve vazbě na nový produkt firmy. Na základě této analýzy byla provedena analýza stávajících procesů a navržena mapa procesů pro eventuální výrobu těchto nových obnovitelných zdrojů energie, označovanou zkratkou OZE. Výstupem bylo: Marketingová studie v oblasti využívání malých a středních vodních turbín. Analýza stávajících procesů. Návrhprocesů pro realizaci nového výrobku. Obchodní strategie pro realizaci nového výrobku. Charakteristické pro daný výzkum bylo zavádění procesů pro realizaci nového výrobku.
Název v anglickém jazyce
Marketing study for the company ZAKO Turčín
Popis výsledku anglicky
The contract was processing analysis, ie marketing studies to map the current situation in the utilization of small water turbines in the world, including a comparison of their technical and economic parameters in order to draft a new product for the expansion of the product portfolio of the company Zako Turčín. Furthermore, the study included analysis processing potential customers and effective strategy for targeting existing and potential customers in relation to the new product of the company. Basedon this analysis, an analysis of existing processes and process map designed for the eventual production of these new renewable energy sources, abbreviated to RES. The outcome was: Marketing study in the use of small and medium-sized hydropower turbines. Analysis of existing processes, process design for the realization of new products, business strategies for the implementation of a new product. Characteristic for this research was the implementation of processes for the implementation
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
80
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
ZAKO TURČÍN, spol s r.o. Březnice
Verze
—