Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzdělávací procesy ? výzkum potřeb a zkušeností zaměstnavatelů absolventů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F14%3A43870687" target="_blank" >RIV/70883521:28120/14:43870687 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzdělávací procesy ? výzkum potřeb a zkušeností zaměstnavatelů absolventů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Účel článku:Cílem této práce je prezentovat výsledky vlastního výzkumu , který ukazuje část disertační výzkumný projekt " Procesní řízení v oblasti vysokoškolského vzdělávání " ( realizovaného v letech 2010 - 2013) . Prezentované 4. fáze výzkumu se zaměřuje na skupinu vzdělávacího procesu externí zákazníky - zaměstnavatelé čerstvých absolventů . Tato fáze se nazývávýzkum potřeb a zkušeností a shrnuje návrhy pro optimalizaci vysokého školství . Metodologie / metody :Metodika výzkumu je postavena na principech Business Process Management . Předsedové údaje jsou shromažďovány dotazníkového šetření -základní sada 4. výzkumné fáze obsahuje 847 respondentů . Vědecký cíl :vědecký závěr prezentovaného výzkumu jepřeměna metodiky procesního řízení do domácího prostředí univerzity . Výzkum identifikuje klíčové externí zákazníky vzdělávacích procesů a pracuje s jejich potřeby a očekávání . Zákazníci jsou členěny do pěti základních skupin a každá skupina je zaměřena na předchozím roce výzkumu . Kaž

  • Název v anglickém jazyce

    Educational Processes ? Research of the Needs and Experiences of Graduates Employers

  • Popis výsledku anglicky

    Purpose of the article: The aim of this paper is to present the results of own research that demonstrates a part of the dissertation research project "Process management in higher education" (realized in the years 2010 ? 2013). Presented 4th research phase is focused on a group of educational process external customers - employers of fresh graduates. This phase is called The research of the needs and experiences and summarizes suggestions for higher education optimization. Methodology/methods: The Research methodology is built on principles of Business Process Management. The prime data are collected by questionnaire survey ? the basic set of the 4th research phase contains 847 respondents. Scientific aim: The scientific inference of presented researchis a conversion of process management methodology into domestic university environment. Research identifies key external customers of educational processes and operates with their needs and expectations. Customers are segmented into five

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy ekonomiky a managementu

  • ISSN

    1802-8527

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    19

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    63-69

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus