Vzdělávací procesy ? výzkum potřeb a zkušeností zaměstnavatelů absolventů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F14%3A43870687" target="_blank" >RIV/70883521:28120/14:43870687 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vzdělávací procesy ? výzkum potřeb a zkušeností zaměstnavatelů absolventů
Popis výsledku v původním jazyce
Účel článku:Cílem této práce je prezentovat výsledky vlastního výzkumu , který ukazuje část disertační výzkumný projekt " Procesní řízení v oblasti vysokoškolského vzdělávání " ( realizovaného v letech 2010 - 2013) . Prezentované 4. fáze výzkumu se zaměřuje na skupinu vzdělávacího procesu externí zákazníky - zaměstnavatelé čerstvých absolventů . Tato fáze se nazývávýzkum potřeb a zkušeností a shrnuje návrhy pro optimalizaci vysokého školství . Metodologie / metody :Metodika výzkumu je postavena na principech Business Process Management . Předsedové údaje jsou shromažďovány dotazníkového šetření -základní sada 4. výzkumné fáze obsahuje 847 respondentů . Vědecký cíl :vědecký závěr prezentovaného výzkumu jepřeměna metodiky procesního řízení do domácího prostředí univerzity . Výzkum identifikuje klíčové externí zákazníky vzdělávacích procesů a pracuje s jejich potřeby a očekávání . Zákazníci jsou členěny do pěti základních skupin a každá skupina je zaměřena na předchozím roce výzkumu . Kaž
Název v anglickém jazyce
Educational Processes ? Research of the Needs and Experiences of Graduates Employers
Popis výsledku anglicky
Purpose of the article: The aim of this paper is to present the results of own research that demonstrates a part of the dissertation research project "Process management in higher education" (realized in the years 2010 ? 2013). Presented 4th research phase is focused on a group of educational process external customers - employers of fresh graduates. This phase is called The research of the needs and experiences and summarizes suggestions for higher education optimization. Methodology/methods: The Research methodology is built on principles of Business Process Management. The prime data are collected by questionnaire survey ? the basic set of the 4th research phase contains 847 respondents. Scientific aim: The scientific inference of presented researchis a conversion of process management methodology into domestic university environment. Research identifies key external customers of educational processes and operates with their needs and expectations. Customers are segmented into five
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ekonomiky a managementu
ISSN
1802-8527
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
19
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
63-69
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—