PROCESNÍ ŘÍZENÍ VYSOKOŠKOLSKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F13%3A43870635" target="_blank" >RIV/70883521:28120/13:43870635 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.csm-praha.cz/userfiles/Dokumenty/Sbornk_2013_Final.pdf" target="_blank" >http://www.csm-praha.cz/userfiles/Dokumenty/Sbornk_2013_Final.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
PROCESNÍ ŘÍZENÍ VYSOKOŠKOLSKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek sumarizuje část výzkumné práce autora v problematice možné konverze metodiky Business Process Management do podmínek českého vysokého školství. Statě formulují historický vývoj procesního řízení, jeho stávající stav a také výstupy z vlastního výzkumu, především jeho 4. etapy realizované od 12/2012 do 3/2013. Dle Porterova procesního modelu je nutné na počátku modelace procesu identifikovat zákazníka a jeho očekávání. Příspěvek se proto zaměřuje na segmentaci zákazníků vzdělávacího procesu a popisuje jejich zákaznická očekávání a užitek z procesu. Druhá část příspěvku se zaměřuje na podniky působící v České republice, které zaměstnávají absolventy tuzemských vysokých škol. Na výstupech z dotazníkového šetření poukazuje na základní překážky přimodelaci vzdělávacího procesu, který bude hlavním výstupem budoucí disertační práce autora.
Název v anglickém jazyce
Process Management of Higher Education
Popis výsledku anglicky
The paper summarizes author?s research work in the issue of possible conversion Business Process Management methodology to the conditions of Czech higher educational institutions. States formulate historical development of process management, its currentstatus and outcomes of own research survey, especially its 4th phase realized from 12/2012 to 3/2013. According to Porter's process model is at the beginning of the modeling process necessary to identify customers and their expectations. Paper is therefore focused on segmenting educational process customers and describes their customer expectations and benefits from the process. The second part focuses on companies operating in the Czech Republic, which employ graduates from domestic universities. Theoutput from the survey points to the fundamental obstacles during educational process modeling that is going to be the main outcome of the future author?s dissertation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
II. mezinárodní vědecká konference školského managementu
ISBN
978-80-7290-696-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
136-140
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
13. 6. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—