Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PROCESNÍ ŘÍZENÍ VYSOKOŠKOLSKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F13%3A43870635" target="_blank" >RIV/70883521:28120/13:43870635 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.csm-praha.cz/userfiles/Dokumenty/Sbornk_2013_Final.pdf" target="_blank" >http://www.csm-praha.cz/userfiles/Dokumenty/Sbornk_2013_Final.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    PROCESNÍ ŘÍZENÍ VYSOKOŠKOLSKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek sumarizuje část výzkumné práce autora v problematice možné konverze metodiky Business Process Management do podmínek českého vysokého školství. Statě formulují historický vývoj procesního řízení, jeho stávající stav a také výstupy z vlastního výzkumu, především jeho 4. etapy realizované od 12/2012 do 3/2013. Dle Porterova procesního modelu je nutné na počátku modelace procesu identifikovat zákazníka a jeho očekávání. Příspěvek se proto zaměřuje na segmentaci zákazníků vzdělávacího procesu a popisuje jejich zákaznická očekávání a užitek z procesu. Druhá část příspěvku se zaměřuje na podniky působící v České republice, které zaměstnávají absolventy tuzemských vysokých škol. Na výstupech z dotazníkového šetření poukazuje na základní překážky přimodelaci vzdělávacího procesu, který bude hlavním výstupem budoucí disertační práce autora.

  • Název v anglickém jazyce

    Process Management of Higher Education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper summarizes author?s research work in the issue of possible conversion Business Process Management methodology to the conditions of Czech higher educational institutions. States formulate historical development of process management, its currentstatus and outcomes of own research survey, especially its 4th phase realized from 12/2012 to 3/2013. According to Porter's process model is at the beginning of the modeling process necessary to identify customers and their expectations. Paper is therefore focused on segmenting educational process customers and describes their customer expectations and benefits from the process. The second part focuses on companies operating in the Czech Republic, which employ graduates from domestic universities. Theoutput from the survey points to the fundamental obstacles during educational process modeling that is going to be the main outcome of the future author?s dissertation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    II. mezinárodní vědecká konference školského managementu

  • ISBN

    978-80-7290-696-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    136-140

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    13. 6. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku