The Meaning of Tourism and Tourism Services in the V4 Countries
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F14%3A43871896" target="_blank" >RIV/70883521:28120/14:43871896 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
The Meaning of Tourism and Tourism Services in the V4 Countries
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of the publication is to acquaint the reader with the role of tourism in the countries of the Visegrad group. The intention was to create a text that represents a solid fundament of comprehensive information to tourism in the broader context of economic sectors, based on the relevant facts, which follow the development of knowledge, including the addition of individual case studies of tourism within the Visegrad countries. In order to fulfil a predetermined target, text of publication is dividedinto four main parts. The first part explains the importance of strategic management in tourism and also highlights the importance of competitive strategy and competitive advantage as being part of strategic management. The second part contains basic information about tourism in national economy - key figures followed by analysis of inbound and outbound tourism, transportation and the last chapter is devoted to current problems in the field of tourism and tourism services in individual
Název v anglickém jazyce
Význam cestovního ruchu a služeb cestovního ruchu v zemí V4
Popis výsledku anglicky
Cílem monografie je seznámit čtenáře s významem cestovního ruchu v jednotlivých zemích visegrádského uskupení. Záměrem bylo vytvořit text, který představuje solidní fundament komplexních informací problematiky cestovního ruchu v širším kontextu hospodářských oborů, založený na relevantních poznatcích, sledující vývoj poznání včetně doplnění jednotlivých případových studií z oblasti cestovního ruchu v rámci visegrádských zemí. K tomu aby byl stanovaný cíl naplněn, je text publikace rozdělen do 4 základních částí. První část vysvětluje význam strategického managementu v turismu a též vyzdvihuje význam konkurenční výhody a konkurenční strategie jako součástí právě strategického managementu. Druhá část obsahuje nejprve základní informace o turizmu v národní ekonomice, následuje analýza příjezdového a výjezdového cestovního ruchu a dopravy a poslední kapitola je vždy věnována aktuálním problémům turizmu v jednotlivých zemích visegrádské čtyřky a to v tomto pořadí Česká republika, Slovensko,
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-8154-079-0
Počet stran knihy
250
Název nakladatele
GEORG
Místo vydání
Žilina
Kód UT WoS knihy
—