Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Meaning of Tourism and Tourism Services in the V4 Countries

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F14%3A43871896" target="_blank" >RIV/70883521:28120/14:43871896 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    The Meaning of Tourism and Tourism Services in the V4 Countries

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of the publication is to acquaint the reader with the role of tourism in the countries of the Visegrad group. The intention was to create a text that represents a solid fundament of comprehensive information to tourism in the broader context of economic sectors, based on the relevant facts, which follow the development of knowledge, including the addition of individual case studies of tourism within the Visegrad countries. In order to fulfil a predetermined target, text of publication is dividedinto four main parts. The first part explains the importance of strategic management in tourism and also highlights the importance of competitive strategy and competitive advantage as being part of strategic management. The second part contains basic information about tourism in national economy - key figures followed by analysis of inbound and outbound tourism, transportation and the last chapter is devoted to current problems in the field of tourism and tourism services in individual

  • Název v anglickém jazyce

    Význam cestovního ruchu a služeb cestovního ruchu v zemí V4

  • Popis výsledku anglicky

    Cílem monografie je seznámit čtenáře s významem cestovního ruchu v jednotlivých zemích visegrádského uskupení. Záměrem bylo vytvořit text, který představuje solidní fundament komplexních informací problematiky cestovního ruchu v širším kontextu hospodářských oborů, založený na relevantních poznatcích, sledující vývoj poznání včetně doplnění jednotlivých případových studií z oblasti cestovního ruchu v rámci visegrádských zemí. K tomu aby byl stanovaný cíl naplněn, je text publikace rozdělen do 4 základních částí. První část vysvětluje význam strategického managementu v turismu a též vyzdvihuje význam konkurenční výhody a konkurenční strategie jako součástí právě strategického managementu. Druhá část obsahuje nejprve základní informace o turizmu v národní ekonomice, následuje analýza příjezdového a výjezdového cestovního ruchu a dopravy a poslední kapitola je vždy věnována aktuálním problémům turizmu v jednotlivých zemích visegrádské čtyřky a to v tomto pořadí Česká republika, Slovensko,

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-8154-079-0

  • Počet stran knihy

    250

  • Název nakladatele

    GEORG

  • Místo vydání

    Žilina

  • Kód UT WoS knihy