Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Market Orientation of Firms and its Measurement

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F14%3A43872088" target="_blank" >RIV/70883521:28120/14:43872088 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Market Orientation of Firms and its Measurement

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Motivation to pursue this particular field of interest was the lack of sufficient research in this area, especially in empirical work concerning market orientation of large companies. The aim of this paper is to describe a concept of market orientation.There will be processed a search of available secondary sources such as databases, conferences, literature, and analysis of documentation and use of a deductive process. The article will contribute to better understanding of the phenomenon of market orientation and relationship between market orientation of firms and their performance on the Czech market.

  • Název v anglickém jazyce

    Market Orientation of Firms and its Measurement

  • Popis výsledku anglicky

    Motivation to pursue this particular field of interest was the lack of sufficient research in this area, especially in empirical work concerning market orientation of large companies. The aim of this paper is to describe a concept of market orientation.There will be processed a search of available secondary sources such as databases, conferences, literature, and analysis of documentation and use of a deductive process. The article will contribute to better understanding of the phenomenon of market orientation and relationship between market orientation of firms and their performance on the Czech market.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník recenzovaných príspěvků z 2. ročníku mezinárodní vědecká konference Ekonomika a řízení podniku ve 21. století

  • ISBN

    978-80-248-3520-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    217-222

  • Název nakladatele

    VŠB-Technická univerzita Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    10. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku