Ideál edukace baťovského pedagogického systému ? průmyslový člověk
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F14%3A43872677" target="_blank" >RIV/70883521:28120/14:43872677 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Ideál edukace baťovského pedagogického systému ? průmyslový člověk
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek upozorňuje na institucionální kontinuitu edukace osobnosti, v Baťovském pedagogickém systému, s ohledem na věk osobnosti. Smyslem celoživotního edukačního systému, který vytvořila firma Baťa a.s. během svého fungování, bylo utváření pozitivníchosobnostních kvalit obyvatel města Zlína. Edukace průmyslového člověka byla součástí již mateřských škol, které firma Baťa a.s. provozovala, následně byla rozvíjena na měšťanských školách a posléze završena na středoškolských a učňovských vzdělávacích institucích. Absolvováním těchto tří vzdělávacích stupňů, které provozovala firma Baťa a.s., nebyla však edukace završena. Kontinuálně se rozvíjela i během celoživotního rozvoje osobnosti, kterého se účastnili všichni zaměstnanci firmy Baťa a.s. Cílem celoživotního vzdělávání Baťovského pedagogického systému, v období let 1918 ? 1945, bylo formovat pozitivní osobností kvality obyvatel města Zlína a rozvíjet vysokou profesionalitu pracovníků firmy Baťa a.s. a vychovat tzv. průmyslového člo
Název v anglickém jazyce
Ideál edukace baťovského pedagogického systému ? průmyslový člověk
Popis výsledku anglicky
Příspěvek upozorňuje na institucionální kontinuitu edukace osobnosti, v Baťovském pedagogickém systému, s ohledem na věk osobnosti. Smyslem celoživotního edukačního systému, který vytvořila firma Baťa a.s. během svého fungování, bylo utváření pozitivníchosobnostních kvalit obyvatel města Zlína. Edukace průmyslového člověka byla součástí již mateřských škol, které firma Baťa a.s. provozovala, následně byla rozvíjena na měšťanských školách a posléze završena na středoškolských a učňovských vzdělávacích institucích. Absolvováním těchto tří vzdělávacích stupňů, které provozovala firma Baťa a.s., nebyla však edukace završena. Kontinuálně se rozvíjela i během celoživotního rozvoje osobnosti, kterého se účastnili všichni zaměstnanci firmy Baťa a.s. Cílem celoživotního vzdělávání Baťovského pedagogického systému, v období let 1918 ? 1945, bylo formovat pozitivní osobností kvality obyvatel města Zlína a rozvíjet vysokou profesionalitu pracovníků firmy Baťa a.s. a vychovat tzv. průmyslového člo
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vzdělávací snahy firmy Baťa - vybrané problémy
ISBN
978-80-7494-152-8
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
13-26
Počet stran knihy
139
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání
Liberec
Kód UT WoS kapitoly
—