Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ideál edukace baťovského pedagogického systému ? průmyslový člověk

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F14%3A43872677" target="_blank" >RIV/70883521:28120/14:43872677 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Ideál edukace baťovského pedagogického systému ? průmyslový člověk

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek upozorňuje na institucionální kontinuitu edukace osobnosti, v Baťovském pedagogickém systému, s ohledem na věk osobnosti. Smyslem celoživotního edukačního systému, který vytvořila firma Baťa a.s. během svého fungování, bylo utváření pozitivníchosobnostních kvalit obyvatel města Zlína. Edukace průmyslového člověka byla součástí již mateřských škol, které firma Baťa a.s. provozovala, následně byla rozvíjena na měšťanských školách a posléze završena na středoškolských a učňovských vzdělávacích institucích. Absolvováním těchto tří vzdělávacích stupňů, které provozovala firma Baťa a.s., nebyla však edukace završena. Kontinuálně se rozvíjela i během celoživotního rozvoje osobnosti, kterého se účastnili všichni zaměstnanci firmy Baťa a.s. Cílem celoživotního vzdělávání Baťovského pedagogického systému, v období let 1918 ? 1945, bylo formovat pozitivní osobností kvality obyvatel města Zlína a rozvíjet vysokou profesionalitu pracovníků firmy Baťa a.s. a vychovat tzv. průmyslového člo

  • Název v anglickém jazyce

    Ideál edukace baťovského pedagogického systému ? průmyslový člověk

  • Popis výsledku anglicky

    Příspěvek upozorňuje na institucionální kontinuitu edukace osobnosti, v Baťovském pedagogickém systému, s ohledem na věk osobnosti. Smyslem celoživotního edukačního systému, který vytvořila firma Baťa a.s. během svého fungování, bylo utváření pozitivníchosobnostních kvalit obyvatel města Zlína. Edukace průmyslového člověka byla součástí již mateřských škol, které firma Baťa a.s. provozovala, následně byla rozvíjena na měšťanských školách a posléze završena na středoškolských a učňovských vzdělávacích institucích. Absolvováním těchto tří vzdělávacích stupňů, které provozovala firma Baťa a.s., nebyla však edukace završena. Kontinuálně se rozvíjela i během celoživotního rozvoje osobnosti, kterého se účastnili všichni zaměstnanci firmy Baťa a.s. Cílem celoživotního vzdělávání Baťovského pedagogického systému, v období let 1918 ? 1945, bylo formovat pozitivní osobností kvality obyvatel města Zlína a rozvíjet vysokou profesionalitu pracovníků firmy Baťa a.s. a vychovat tzv. průmyslového člo

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vzdělávací snahy firmy Baťa - vybrané problémy

  • ISBN

    978-80-7494-152-8

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    13-26

  • Počet stran knihy

    139

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Kód UT WoS kapitoly