Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Exploring the Impact of Physical Surroundings of the Automobile Workshops on Customer Loyalty: with evidence from Sri Lanka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F15%3A43874000" target="_blank" >RIV/70883521:28120/15:43874000 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Exploring the Impact of Physical Surroundings of the Automobile Workshops on Customer Loyalty: with evidence from Sri Lanka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The physical environment of service encounters has special ability to influence on consumer behaviours and to create an image towards service businesses. Even though role of physical evidences of service marketing has been addressed by previous researchers in most common service industries, very few researchers have extended their studies towards automobile service providers. Hence, in this study, researchers attempted to investigate on the impact of physical environment on customer loyalty in automobile workshops in Sri Lanka. The physical surroundings were operationalized into three aspects and four hypotheses were formulated to determine the relationship among key constructs in the research model. Survey method was used to gather primary data from selected vehicle users in Colombo, Sri Lanka. Facility interior become most important dimensions of physical arrangements. Finally researchers have emphasized some implications to marketers of automotive service industry to develop their p

  • Název v anglickém jazyce

    Exploring the Impact of Physical Surroundings of the Automobile Workshops on Customer Loyalty: with evidence from Sri Lanka

  • Popis výsledku anglicky

    The physical environment of service encounters has special ability to influence on consumer behaviours and to create an image towards service businesses. Even though role of physical evidences of service marketing has been addressed by previous researchers in most common service industries, very few researchers have extended their studies towards automobile service providers. Hence, in this study, researchers attempted to investigate on the impact of physical environment on customer loyalty in automobile workshops in Sri Lanka. The physical surroundings were operationalized into three aspects and four hypotheses were formulated to determine the relationship among key constructs in the research model. Survey method was used to gather primary data from selected vehicle users in Colombo, Sri Lanka. Facility interior become most important dimensions of physical arrangements. Finally researchers have emphasized some implications to marketers of automotive service industry to develop their p

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Znalosti pro tržní praxi 2015: Ženy - podnikatelky v minulosti a současnosti

  • ISBN

    978-80-87533-12-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    265-274

  • Název nakladatele

    Societas Scientiarum Olomoucensis II

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    10. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku