Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ETHICAL ASPECTS OF NEUROMARKETING

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F16%3A43874605" target="_blank" >RIV/70883521:28120/16:43874605 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    ETHICAL ASPECTS OF NEUROMARKETING

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Due to the development of new technologies and new neuroscience findings, the desire to understand the brain of the consumer is increasing. Methods of neuromarketing can be used to identify the needs and wishes of consumers. The acquired information can then be applied to marketing, which helps to persuade, inform or influence current and also potential customers. The main aim of this article is to describe the consumer's decision-making process, present neuromarketing as a current trend in the field of marketing communications, and then discuss possible negative ethical aspects of neuromarketing.

  • Název v anglickém jazyce

    ETHICAL ASPECTS OF NEUROMARKETING

  • Popis výsledku anglicky

    Due to the development of new technologies and new neuroscience findings, the desire to understand the brain of the consumer is increasing. Methods of neuromarketing can be used to identify the needs and wishes of consumers. The acquired information can then be applied to marketing, which helps to persuade, inform or influence current and also potential customers. The main aim of this article is to describe the consumer's decision-making process, present neuromarketing as a current trend in the field of marketing communications, and then discuss possible negative ethical aspects of neuromarketing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Conference Proceedings the 12th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers

  • ISBN

    978-80-7454-592-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    118-127

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    28. 4. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku