Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integrating customer journey into B2B website content

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F16%3A43874723" target="_blank" >RIV/70883521:28120/16:43874723 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Integrating customer journey into B2B website content

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Content marketing is a new term that has developed within recent years. It requires customer-centric approach, and increases the necessity to map customer journey. This is especially important for businessto- business (B2B) companies. The research shed some light on integrating the customer journey into B2B content strategy by analysing 38 global B2B industrial companies. The results have several implications. First, it shows that the leading B2B industrial companies do consider the customer journey in their marketing strategy; however, ignore an appeal of many marketing experts in this field. Second, the results show the importance of focusing not just on certain content types, but to manage content strategy according to the goals of the customer journey. Third, the research illustrates cross-regional in the integration of the customer journey in B2B content marketing. The paper focuses only on the companies' web-sites, what represents the main limitation.

  • Název v anglickém jazyce

    Integrating customer journey into B2B website content

  • Popis výsledku anglicky

    Content marketing is a new term that has developed within recent years. It requires customer-centric approach, and increases the necessity to map customer journey. This is especially important for businessto- business (B2B) companies. The research shed some light on integrating the customer journey into B2B content strategy by analysing 38 global B2B industrial companies. The results have several implications. First, it shows that the leading B2B industrial companies do consider the customer journey in their marketing strategy; however, ignore an appeal of many marketing experts in this field. Second, the results show the importance of focusing not just on certain content types, but to manage content strategy according to the goals of the customer journey. Third, the research illustrates cross-regional in the integration of the customer journey in B2B content marketing. The paper focuses only on the companies' web-sites, what represents the main limitation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the VI. International scientific conference Management

  • ISBN

    978-80-8165-155-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    410-422

  • Název nakladatele

    Bookman s.r.o. Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity v Prešově

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

    Prešov

  • Datum konání akce

    29. 9. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku