Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PIVOVAR U FLEKŮ JAKO TURISTICKÝ CÍL

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F16%3A43874879" target="_blank" >RIV/70883521:28120/16:43874879 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    PIVOVAR U FLEKŮ JAKO TURISTICKÝ CÍL

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pivovar U Fleků byl založen již v patnáctém století a je nejstarším minipivovarem na území české republiky. Jeho klientela se postupem časů změnila. Od intelektuálů a obroditelů, přes studenty a brigády socialistické práce až po dnešní především zahraniční návštěvníky. Pivovar nabízí v sedmi místnostech 700 míst a zahrada 500 míst. Hlavní atrakcí je samozřejmě "třináctivoltové" pivo, za kterým směřují příznivci z celého světa. V posledních deseti letech v Praze vzniklo několik dalších minipivovarů, které jsou pro Pivovar U Fleků vážnou konkurencí. Autor příspěvku použil metodu terénního šetření, pozorování a interview s majitelem pivovaru a emeritním sládkem. Pro udržení turistické atraktivity je nezbytné inovovat marketingovou komunikaci, zvýšit kvalitu poskytovaných služeb a rozšířit nabídku suvenýrů.

  • Název v anglickém jazyce

    BREWERY U FLEKU AS THE TARGET OF TOURIST

  • Popis výsledku anglicky

    Brewery U Fleku opened in 15th century and it is the oldest microbrewery in Czech Republic. Clientele has changed during the times. From intellectuals and resurgent s to students and socialism work-brigade members up to the actual, mostly foreign visitors. Brewery can offer in seven halls the place for 700 guests and another 500 at the garden. The main attraction is, of course, "Thirteen|Volts Beer", with beer-lovers following this brand from all over the world. During the last ten years in City of Prague more microbreweries was opened, being the serious competition for Brewery U Fleku. Author of this article used field research method, observations and interview with the brewery owner and brew master emeritus. To sustain the attractiveness for visitors, it is necessary to build the marketing communication, increase the offered services quality and extend souvenirs variety

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní konference Aktuální problémy cestovního ruchu "MÍSTNÍ BOHATSTVÍ A CESTOVNÍ RUCH"

  • ISBN

    978-80-88064-21-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    217-226

  • Název nakladatele

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Místo konání akce

    Jihlava

  • Datum konání akce

    24. 2. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku