Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Selected attractions in the beer tourism. Example of the Czech republic and Poland

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F21%3A10430590" target="_blank" >RIV/00216208:11310/21:10430590 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=RndZ4SFkJI" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=RndZ4SFkJI</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.48128/pisg/2021-66.2-05" target="_blank" >10.48128/pisg/2021-66.2-05</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    Wybrane atrakcje w turystyce piwnej. Przykład Czech i Polski

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Mikrobrowary i turystyka piwna są dobrym przykładem zwrotu w kierunku &quot;neolokalizmu&quot; w zglobalizowanym świecie. W reakcji na zunifikowaną ofertę piwną wielkich ponadnarodowych grup browarniczych, wyraźnie wzrasta zapotrzebowanie konsumentów na większą różnorodność oferty piwnej. Poszukiwanie nowych stylów piwa w unikalnych miejscach - turystyka piwna - skierowana jest nie tylko do mikrobrowarów, ale także do multitapowych restauracji z dużą ofertą piwną oraz na festiwale piwne. Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie rosnącej popularności destynacji turystyki piwnej w Czechach i w Polsce, zarówno wśród dużych miast, jak i mniejszych miejscowości, a także porównanie otwartości konsumentów w obu krajach na zagraniczne marki i style piwa.

  • Název v anglickém jazyce

    Selected attractions in the beer tourism. Example of the Czech republic and Poland

  • Popis výsledku anglicky

    Microbreweries and beer tourism are a good example of the &quot;neolocalism&quot; turn in the globalized world. As a reaction to the unified beer offer of the large transnational brewery groups, there is a clear increase of the consumers&apos; demand for the bigger diversity of the beer offer. Seeking for the new beer styles in unique places - the beer tourism - is targeted not just to the microbreweries, but also to multitap restaurants with the large beer offer and to the beer festivals. The goal of this paper is to map the growing popularity of these beer tourism destinations in the Czech Republic and Poland and also among the big cities and smaller municipalities, and to compare the openness to the foreign beer brands and styles among the consumers in both countries.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50701 - Cultural and economic geography

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA18-13381S" target="_blank" >GA18-13381S: Globalizace a její regionální ozvuky: příklad evropského pivovarnictví</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Prace i Studia Geograficzne

  • ISSN

    0208-4589

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    66

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    71-82

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85115310286