Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The effects on purchase intention: The case of fruit juice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F17%3A63517462" target="_blank" >RIV/70883521:28120/17:63517462 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.7441/joc.2017.03.08" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.7441/joc.2017.03.08</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.7441/joc.2017.03.08" target="_blank" >10.7441/joc.2017.03.08</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The effects on purchase intention: The case of fruit juice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Promoting a company to the markets, the level of its competitiveness largely depends on how recognizable the company&apos;s brand among consumers is. This research study aims to analyze the direct effects of brand equity and satisfaction and the moderating effects of the degree of implication, perceived risk and grade of information on purchase intention. For this purpose, we developed an empirical study in the field of fruit juice applying the Aaker&apos;s brand equity model. We talk about the product that is bought and consumed with a certain frequency and from which there is a wide range of purchasing alternatives to choose from and that allows variability in loyalty levels. In addition, it is a product that is not only consumed in the home, but even the individual increasingly takes his or her own buying decisions about it.

  • Název v anglickém jazyce

    The effects on purchase intention: The case of fruit juice

  • Popis výsledku anglicky

    Promoting a company to the markets, the level of its competitiveness largely depends on how recognizable the company&apos;s brand among consumers is. This research study aims to analyze the direct effects of brand equity and satisfaction and the moderating effects of the degree of implication, perceived risk and grade of information on purchase intention. For this purpose, we developed an empirical study in the field of fruit juice applying the Aaker&apos;s brand equity model. We talk about the product that is bought and consumed with a certain frequency and from which there is a wide range of purchasing alternatives to choose from and that allows variability in loyalty levels. In addition, it is a product that is not only consumed in the home, but even the individual increasingly takes his or her own buying decisions about it.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Competitiveness

  • ISSN

    1804-171X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    111-128

  • Kód UT WoS článku

    000415332500009

  • EID výsledku v databázi Scopus