Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CURRENT STATE OF SCIENTIFIC KNOWLEDGE IN THE FIELD OF CRM USE IN TOURISM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F18%3A63519156" target="_blank" >RIV/70883521:28120/18:63519156 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    CURRENT STATE OF SCIENTIFIC KNOWLEDGE IN THE FIELD OF CRM USE IN TOURISM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article focuses on defining and specifying the client in tourism and managing the relationship with the client. Tourism is a specific and expensive service, with its own ways of communicating and accessing the client. In addition to the basic concept, the article also contains an overview of how the Czech legal system defines a client. Furthermore, Customer relationship management and its specifics in the field of tourism are defined in detail. This article provides not only an overview of the customer, but it also shows the summarizes specific rules and communication with the customer. The aim of the thesis is to define and explore the basic concepts of the studied subject and to compare the established foreign experience.

  • Název v anglickém jazyce

    CURRENT STATE OF SCIENTIFIC KNOWLEDGE IN THE FIELD OF CRM USE IN TOURISM

  • Popis výsledku anglicky

    This article focuses on defining and specifying the client in tourism and managing the relationship with the client. Tourism is a specific and expensive service, with its own ways of communicating and accessing the client. In addition to the basic concept, the article also contains an overview of how the Czech legal system defines a client. Furthermore, Customer relationship management and its specifics in the field of tourism are defined in detail. This article provides not only an overview of the customer, but it also shows the summarizes specific rules and communication with the customer. The aim of the thesis is to define and explore the basic concepts of the studied subject and to compare the established foreign experience.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    14th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers

  • ISBN

    978-80-7454-730-0

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    127-136

  • Název nakladatele

    Fakulta managementu a ekonomiky, UTB ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    25. 4. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku