Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

THE CONSUMER DECISION-MAKING PROCESS WHICH FORM DOMESTIC BRAND LOYALTY: A LITERATURE REVIEW

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F18%3A63521094" target="_blank" >RIV/70883521:28120/18:63521094 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.7441/dokbat.2018.09" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.7441/dokbat.2018.09</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.7441/dokbat.2018.09" target="_blank" >10.7441/dokbat.2018.09</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    THE CONSUMER DECISION-MAKING PROCESS WHICH FORM DOMESTIC BRAND LOYALTY: A LITERATURE REVIEW

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents a literature review regarding consumer decision-making process and its impact on creating domestic brand loyalty. The paper focuses on investigating previous studies on the topic. The articles are collected from Scopus and Web of Science, analysed by using decision-making process and domestic brand loyalty concepts. As filtering criteria for articles were used relevance, methodology, analysis details, results and implications for future research. The results provide an overview of the context regarding decision-making process and each phase impact. Furthermore, the impact of this process in brand loyalty explored by previous scholar has been analysed for the purpose of this paper.

  • Název v anglickém jazyce

    THE CONSUMER DECISION-MAKING PROCESS WHICH FORM DOMESTIC BRAND LOYALTY: A LITERATURE REVIEW

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents a literature review regarding consumer decision-making process and its impact on creating domestic brand loyalty. The paper focuses on investigating previous studies on the topic. The articles are collected from Scopus and Web of Science, analysed by using decision-making process and domestic brand loyalty concepts. As filtering criteria for articles were used relevance, methodology, analysis details, results and implications for future research. The results provide an overview of the context regarding decision-making process and each phase impact. Furthermore, the impact of this process in brand loyalty explored by previous scholar has been analysed for the purpose of this paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    14th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers

  • ISBN

    978-80-7454-730-0

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    95-102

  • Název nakladatele

    Fakulta managementu a ekonomiky, UTB ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    25. 4. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku