THE CONSUMER DECISION-MAKING PROCESS WHICH FORM DOMESTIC BRAND LOYALTY: A LITERATURE REVIEW
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F18%3A63521094" target="_blank" >RIV/70883521:28120/18:63521094 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.7441/dokbat.2018.09" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.7441/dokbat.2018.09</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.7441/dokbat.2018.09" target="_blank" >10.7441/dokbat.2018.09</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
THE CONSUMER DECISION-MAKING PROCESS WHICH FORM DOMESTIC BRAND LOYALTY: A LITERATURE REVIEW
Popis výsledku v původním jazyce
This paper presents a literature review regarding consumer decision-making process and its impact on creating domestic brand loyalty. The paper focuses on investigating previous studies on the topic. The articles are collected from Scopus and Web of Science, analysed by using decision-making process and domestic brand loyalty concepts. As filtering criteria for articles were used relevance, methodology, analysis details, results and implications for future research. The results provide an overview of the context regarding decision-making process and each phase impact. Furthermore, the impact of this process in brand loyalty explored by previous scholar has been analysed for the purpose of this paper.
Název v anglickém jazyce
THE CONSUMER DECISION-MAKING PROCESS WHICH FORM DOMESTIC BRAND LOYALTY: A LITERATURE REVIEW
Popis výsledku anglicky
This paper presents a literature review regarding consumer decision-making process and its impact on creating domestic brand loyalty. The paper focuses on investigating previous studies on the topic. The articles are collected from Scopus and Web of Science, analysed by using decision-making process and domestic brand loyalty concepts. As filtering criteria for articles were used relevance, methodology, analysis details, results and implications for future research. The results provide an overview of the context regarding decision-making process and each phase impact. Furthermore, the impact of this process in brand loyalty explored by previous scholar has been analysed for the purpose of this paper.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
14th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers
ISBN
978-80-7454-730-0
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
95-102
Název nakladatele
Fakulta managementu a ekonomiky, UTB ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
25. 4. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—