Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nákupní zvyklosti spotřebitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F19%3A63523981" target="_blank" >RIV/70883521:28120/19:63523981 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nákupní zvyklosti spotřebitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek si dává za cíl propojit téma nákupní zvyklosti spotřebitelů a online prostředí. Těžištěm příspěvku je rešerše, průzkum literárních a také vědeckých pramenů. Díky rychlému rozvoji informačních technologií v posledních letech internet nejen změnil způsob života lidí, ale ovlivnil také obchodní aktivity. Rychlý nárůst e-služeb narušuje tradiční obchodní model a mění nákupní zvyklosti spotřebitelů. Spotřebitelé mohou nakupovat produkty prostřednictvím online nakupování kromě fyzických maloobchodních prodejen; homogenita produktů prodávaných na internetu však představuje hrozbu cenové války. Výsledkem je, že online prodejce musí navázat a udržovat dlouhodobá partnerství se svými zákazníky, aby vytvořil udržitelné konkurenční výhody, a e-služby mají velký potenciál k dosažení tohoto cíle. Podniky by proto měly věnovat velkou pozornost zlepšování kvality služeb pro své zákazníky

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer buying habits

  • Popis výsledku anglicky

    This article aims to link the topic of consumer shopping habits to the online environment. The focus of the paper is a research, research of literary and scientific sources. Thanks to the rapid development of information technology in recent years, the Internet has not only changed people&apos;s way of life, but has also influenced business activities. The rapid growth of e-services disrupts the traditional business model and changes consumers&apos; purchasing habits. Consumers can buy products through online shopping in addition to physical retail stores; however, the homogeneity of products sold on the Internet poses a threat of price war. As a result, online retailers need to establish and maintain long-term partnerships with their customers to create sustainable competitive advantages, and e-services have great potential to achieve this. Businesses should therefore pay close attention to improving the quality of service for their customers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník Průmyslové inženýrství 2019: Mezinárodní studentská vědecká konference

  • ISBN

    978-80-261-0894-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    118-124

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    3. 9. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku