Chování zákazníka: Jak odkrýt tajemství černé skříňky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F11%3A43865946" target="_blank" >RIV/70883521:28130/11:43865946 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Chování zákazníka: Jak odkrýt tajemství černé skříňky
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha nabízí ucelený pohled na problematiku chování zákazníka. Obsahem knihy je pohled na problematiku psychologie spotřebitele v kontextu ceny, značky, obalu a samotného výrobku. Upozorňuje na základní úskalí a důležitost chování spotřebitele na trhu.
Název v anglickém jazyce
Customer Behavior, How to Discover the Secrets of ?the Black Box?
Popis výsledku anglicky
The publication offers a comprehensive look at the issue of customer behavior. The publication deals with the issue of consumer psychology in the context of price, brand, packaging and the product itsellf. It points out the importance of consumer behavior in the market.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-247-3528-3
Počet stran knihy
360
Název nakladatele
GRADA PUBLISHING
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—