Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Experiential marketing jako prostředek budování emocionálního rozměru značky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F11%3A43866033" target="_blank" >RIV/70883521:28130/11:43866033 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Experiential marketing jako prostředek budování emocionálního rozměru značky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Současný marketingový svět se stále častěji zabývá otázkou emocí, jejich vlivu na chování spotřebitele, využití emocí v komunikačních strategií, které vycházejí z marketingových strategií a mají přímý dopad na firemní prosperitu.

  • Název v anglickém jazyce

    Experiential marketing as a way of building emotional dimension of brand

  • Popis výsledku anglicky

    The current marketing world is focused on emotions and thein influence on consumer´s behavior. The use of emotions in communications strategies has direkt impact on the company´s prosperity.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů