Experiential marketing jako prostředek budování emocionálního rozměru značky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F11%3A43866033" target="_blank" >RIV/70883521:28130/11:43866033 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Experiential marketing jako prostředek budování emocionálního rozměru značky
Popis výsledku v původním jazyce
Současný marketingový svět se stále častěji zabývá otázkou emocí, jejich vlivu na chování spotřebitele, využití emocí v komunikačních strategií, které vycházejí z marketingových strategií a mají přímý dopad na firemní prosperitu.
Název v anglickém jazyce
Experiential marketing as a way of building emotional dimension of brand
Popis výsledku anglicky
The current marketing world is focused on emotions and thein influence on consumer´s behavior. The use of emotions in communications strategies has direkt impact on the company´s prosperity.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů