Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Emoce v dialogu se zákazníkem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870498" target="_blank" >RIV/70883521:28130/13:43870498 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Emoce v dialogu se zákazníkem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá emocemi jako důležitým fenoménem našeho života a především zaměřen na využíváníé emocí v jednotlivých částech marketingového mixu, tj.vztahem emocí a produktu i značky, rolí emocí při prožívání ceny, jejich význam na místě prodeje a emocemi jako součástí i výstupem marketingové komunikace.

  • Název v anglickém jazyce

    Emotions in Dialog with the Customer

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with emotions as an important phenomenon of our lives and especially focused on the exploitation of emotions in different parts of the marketing mix, tj.vztahem emotions and product and brand, the role of emotions in experiencing rates,their importance to the point of sale and emotions as part of the output and marketing communications.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing a komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2013

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    2 - 4

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus