Emoce v dialogu se zákazníkem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870498" target="_blank" >RIV/70883521:28130/13:43870498 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Emoce v dialogu se zákazníkem
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá emocemi jako důležitým fenoménem našeho života a především zaměřen na využíváníé emocí v jednotlivých částech marketingového mixu, tj.vztahem emocí a produktu i značky, rolí emocí při prožívání ceny, jejich význam na místě prodeje a emocemi jako součástí i výstupem marketingové komunikace.
Název v anglickém jazyce
Emotions in Dialog with the Customer
Popis výsledku anglicky
The article deals with emotions as an important phenomenon of our lives and especially focused on the exploitation of emotions in different parts of the marketing mix, tj.vztahem emotions and product and brand, the role of emotions in experiencing rates,their importance to the point of sale and emotions as part of the output and marketing communications.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
2013
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
2 - 4
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—