Co motivuje profesionální nákupčí? Působení emocí při firemním nákupním rozhodování. Výsledky výzkumů a koncepční model
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F14%3A00043328" target="_blank" >RIV/61384399:31130/14:00043328 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Co motivuje profesionální nákupčí? Působení emocí při firemním nákupním rozhodování. Výsledky výzkumů a koncepční model
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: emoce; firemní nakupování; B2B; marketingový výzkum; marketingový mix; komunikačbí strategie; emocionální komunikace; marketingová komunikace; nákupní chování
Název v anglickém jazyce
What drives professional purchasers? The influence of emotions on organizational buying behaviour. Exploratory findings and a conceptual model
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: emotions; buying behaviour; B2B; marketing mix; marketing research; communication strategy; emotional communication; marketing communication; positive emotions; negative emotions
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Emoce v marketingu. Jak oslovit srdce zákazníka
ISBN
978-80-247-4843-6
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
175-189
Počet stran knihy
296
Název nakladatele
Grada Publishing
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—