Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Co motivuje profesionální nákupčí? Působení emocí při firemním nákupním rozhodování. Výsledky výzkumů a koncepční model

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F14%3A00043328" target="_blank" >RIV/61384399:31130/14:00043328 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Co motivuje profesionální nákupčí? Působení emocí při firemním nákupním rozhodování. Výsledky výzkumů a koncepční model

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavní témata dokumentu: emoce; firemní nakupování; B2B; marketingový výzkum; marketingový mix; komunikačbí strategie; emocionální komunikace; marketingová komunikace; nákupní chování

  • Název v anglickém jazyce

    What drives professional purchasers? The influence of emotions on organizational buying behaviour. Exploratory findings and a conceptual model

  • Popis výsledku anglicky

    Basic themes of document: emotions; buying behaviour; B2B; marketing mix; marketing research; communication strategy; emotional communication; marketing communication; positive emotions; negative emotions

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Emoce v marketingu. Jak oslovit srdce zákazníka

  • ISBN

    978-80-247-4843-6

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    175-189

  • Počet stran knihy

    296

  • Název nakladatele

    Grada Publishing

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly