Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Emoce v marketingu. Jak získat srdce zákazníka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F14%3A43872046" target="_blank" >RIV/70883521:28130/14:43872046 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Emoce v marketingu. Jak získat srdce zákazníka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jak můžeme emoce v marketingu a marketingové komunikaci využít, význam pro spotřební a nákupní chování. Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat pozitivní a trvalé vztahy. Jaké kanály můžeme využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace. Případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu.

  • Název v anglickém jazyce

    Emotions in marketing. How to win the hearts of customers

  • Popis výsledku anglicky

    How can emotions in marketing and marketing communications use, meaning for the consumer and shopping behavior. How to use emotional communication for the interest of customers and build positive and lasting relationships. What channels can be used to support the emotional impact of marketing communications. Case studies, representing a broad spectrum of knowledge from the application of emotion in marketing in the broadest sense of the word.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-247-4843-6

  • Počet stran knihy

    296

  • Název nakladatele

    Grada Publishing, a.s.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy