Emoce v marketingu. Jak získat srdce zákazníka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F14%3A43872046" target="_blank" >RIV/70883521:28130/14:43872046 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Emoce v marketingu. Jak získat srdce zákazníka
Popis výsledku v původním jazyce
Jak můžeme emoce v marketingu a marketingové komunikaci využít, význam pro spotřební a nákupní chování. Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat pozitivní a trvalé vztahy. Jaké kanály můžeme využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace. Případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu.
Název v anglickém jazyce
Emotions in marketing. How to win the hearts of customers
Popis výsledku anglicky
How can emotions in marketing and marketing communications use, meaning for the consumer and shopping behavior. How to use emotional communication for the interest of customers and build positive and lasting relationships. What channels can be used to support the emotional impact of marketing communications. Case studies, representing a broad spectrum of knowledge from the application of emotion in marketing in the broadest sense of the word.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-247-4843-6
Počet stran knihy
296
Název nakladatele
Grada Publishing, a.s.
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—