Special Characteristics of the Singles Segment in the Czech Republic and Its Brand Relationships
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870644" target="_blank" >RIV/70883521:28130/13:43870644 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Special Characteristics of the Singles Segment in the Czech Republic and Its Brand Relationships
Popis výsledku v původním jazyce
The developmental tendencies apparent in today`s markets indicate changes in the approaches to segmentation, in the setting of segmentation criteria as well as in the conduction of marketing research aiming to analyse the consumer behaviour of new segments. One of the newly defined segments is the segment of the so-called singles. This study deals with the characterization of singles, their socio-demographic profile and the structure of their consumer expenditure considering brand relationships. The study has been conducted on the basis of carrying out primary surveys and studying secondary data sources.
Název v anglickém jazyce
Special Characteristics of the Singles Segment in the Czech Republic and Its Brand Relationships
Popis výsledku anglicky
The developmental tendencies apparent in today`s markets indicate changes in the approaches to segmentation, in the setting of segmentation criteria as well as in the conduction of marketing research aiming to analyse the consumer behaviour of new segments. One of the newly defined segments is the segment of the so-called singles. This study deals with the characterization of singles, their socio-demographic profile and the structure of their consumer expenditure considering brand relationships. The study has been conducted on the basis of carrying out primary surveys and studying secondary data sources.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Recent Advances in Communications, Circuits and Technological Innovation
ISBN
978-960-474-343-8
ISSN
2227-4588
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
242-251
Název nakladatele
WSEAS
Místo vydání
Paris
Místo konání akce
Paříž
Datum konání akce
29. 10. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—