Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Special Characteristics of the Singles Segment in the Czech Republic and Its Brand Relationships

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870644" target="_blank" >RIV/70883521:28130/13:43870644 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Special Characteristics of the Singles Segment in the Czech Republic and Its Brand Relationships

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The developmental tendencies apparent in today`s markets indicate changes in the approaches to segmentation, in the setting of segmentation criteria as well as in the conduction of marketing research aiming to analyse the consumer behaviour of new segments. One of the newly defined segments is the segment of the so-called singles. This study deals with the characterization of singles, their socio-demographic profile and the structure of their consumer expenditure considering brand relationships. The study has been conducted on the basis of carrying out primary surveys and studying secondary data sources.

  • Název v anglickém jazyce

    Special Characteristics of the Singles Segment in the Czech Republic and Its Brand Relationships

  • Popis výsledku anglicky

    The developmental tendencies apparent in today`s markets indicate changes in the approaches to segmentation, in the setting of segmentation criteria as well as in the conduction of marketing research aiming to analyse the consumer behaviour of new segments. One of the newly defined segments is the segment of the so-called singles. This study deals with the characterization of singles, their socio-demographic profile and the structure of their consumer expenditure considering brand relationships. The study has been conducted on the basis of carrying out primary surveys and studying secondary data sources.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recent Advances in Communications, Circuits and Technological Innovation

  • ISBN

    978-960-474-343-8

  • ISSN

    2227-4588

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    242-251

  • Název nakladatele

    WSEAS

  • Místo vydání

    Paris

  • Místo konání akce

    Paříž

  • Datum konání akce

    29. 10. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku