Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociální marketingové kampaně v Česku I. : Ochrana zdraví

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F15%3A43873653" target="_blank" >RIV/70883521:28130/15:43873653 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociální marketingové kampaně v Česku I. : Ochrana zdraví

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie "Sociální marketingové kampaně v Česku I. Ochrana zdraví" mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. V případě většiny témat však lze tvrdit, že neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to,že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampan

  • Název v anglickém jazyce

    Social Marketing Campaigns in the Czech Republic I. : Health Protection

  • Popis výsledku anglicky

    Monograph "Social Marketing Campaigns in the Czech Republic I. Health Protection" maps the campaigns on the related topics, which were created and implemented in the Czech Republic from 1990 to the present. Based on the campaigns analysis the monograph shows the diversity of the communication of particular issues through media campaigns, events in public space, activities in online environment, educational activities in schools or in other areas. The conclusions of the analysis indicate that there are topics that are given a great attention, as well as themes rather marginalized. However, for most topics it can be argued that there is no long-term, continuous communication, which would pave the way to the real change in social thinking and behavior inthe desired direction. Other problem is that in the case of a significant portion of the campaigns there is no detailed definition of target group. Thus, these campaigns speak to the general public, which probably influences their effecti

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87500-75-0

  • Počet stran knihy

    284

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy