Značka a český zákazník
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F15%3A43873714" target="_blank" >RIV/70883521:28130/15:43873714 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/75081431:_____/15:00000687
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Značka a český zákazník
Popis výsledku v původním jazyce
Předkládaná publikace akcentuje klíčové skutečnosti budování a řízení značky z pohledu současné marketingové teorie, z pohledu vybraných subjektů hospodářské praxe i z pohledu českých zákazníků. Analyzuje manažerské procesy a rozhodnutí strategického budování a řízení portfolia značek, jeho synergické a multiplikační efekty a specifikuje klíčové faktory ovlivňující zvyšování hodnoty značek ve vztahu k ovlivňování postojů a preferencí spotřebitelů ke značkovým produktům. Přináší výsledky primárního reprezentativního kvantitativního výzkumu, který byl realizován na 1028 českých a 1067 slovenských respondentech. Hlavním cílem výzkumu byla analýza postojů a preferencí českých spotřebitelů vůči značce a značkovým produktům a identifikace vlivu značek na nákupní chování Čechů.
Název v anglickém jazyce
Brand and Czech Consumer
Popis výsledku anglicky
The publication emphasizes the key facts of brandbuilding and brand management from the perspective of current marketing theory, from the perspective of selected subjects of economic practice and from the perspective of Czech customers. It analyzes the management processes and strategic decisions to build and manage a portfolio of brands, its synergetic and multiplying effects and specifies the key factors influencing the increase in the value of brands in relation to influencing the attitudes and preferences of consumers towards branded products. It presents the results of the primary representative quantitative research, which was carried out on 1,028 Czech and Slovak respondents in 1067. The main aim of the research was to analyze the attitudes andpreferences of Czech consumers to the brand and branded products and to identify the impact of brands on the buying behavior of the Czechs.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87500-76-7
Počet stran knihy
100
Název nakladatele
VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS knihy
—