Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Značka a český zákazník

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F15%3A43873714" target="_blank" >RIV/70883521:28130/15:43873714 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/75081431:_____/15:00000687

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Značka a český zákazník

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaná publikace akcentuje klíčové skutečnosti budování a řízení značky z pohledu současné marketingové teorie, z pohledu vybraných subjektů hospodářské praxe i z pohledu českých zákazníků. Analyzuje manažerské procesy a rozhodnutí strategického budování a řízení portfolia značek, jeho synergické a multiplikační efekty a specifikuje klíčové faktory ovlivňující zvyšování hodnoty značek ve vztahu k ovlivňování postojů a preferencí spotřebitelů ke značkovým produktům. Přináší výsledky primárního reprezentativního kvantitativního výzkumu, který byl realizován na 1028 českých a 1067 slovenských respondentech. Hlavním cílem výzkumu byla analýza postojů a preferencí českých spotřebitelů vůči značce a značkovým produktům a identifikace vlivu značek na nákupní chování Čechů.

  • Název v anglickém jazyce

    Brand and Czech Consumer

  • Popis výsledku anglicky

    The publication emphasizes the key facts of brandbuilding and brand management from the perspective of current marketing theory, from the perspective of selected subjects of economic practice and from the perspective of Czech customers. It analyzes the management processes and strategic decisions to build and manage a portfolio of brands, its synergetic and multiplying effects and specifies the key factors influencing the increase in the value of brands in relation to influencing the attitudes and preferences of consumers towards branded products. It presents the results of the primary representative quantitative research, which was carried out on 1,028 Czech and Slovak respondents in 1067. The main aim of the research was to analyze the attitudes andpreferences of Czech consumers to the brand and branded products and to identify the impact of brands on the buying behavior of the Czechs.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87500-76-7

  • Počet stran knihy

    100

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy